.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فیش پرینترهای ارزان بیشتر شامل فیش پرینتر های دست دوم می باشد. همه یفیش زن های دست دوم خوب نیستد و برعکس همه ی فیش زن های ارزان و دست دوم هم بد نیستند. اگر در انتخاب فیش پرینتر ارزان تصمیم دارید که از نوع دست دوم آن استفاده کنید پیشنهاد می شود که حتما با گارانتی معتبر پرینتر صدور فیش خود را تهیه کنید.

دلیل اینکه می گوییم همه فیش پرینتر های ارزانخوب نیستند را می توانید در مقاله ای تحت عنوان معایب فیش پرینتر ارزان که هم اکنون در سایت موجود می باشد مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که فیش پرینترهای ارزان تنها شامل دست دوم ها نمی شود بلکه عواملی هم چون جنس بدنه و یا کیفیت چاپ پایین هم می تواند دلیل قیمت پایین یک دستگاه فیش پرینتر باشد. به همین خاطر باز هم این مورد را تکرار می کنیم که حتی اگر فیش پرینتر دست دوم هم انتخاب نکردید و از مدل ارزان تر آن را خریداری کردید حتما با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر آن را تهییه کنید.

 

منبع : فیش پرینترهای ارزان



:: برچسب‌ها: فیش پرینتر , فیش زن , فیش پرینتر های ارزان , فیش پرینترهای ارزان , فیش زن ارزان , فیش پرینتر های دست دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 20 تير 1395
.

از معایب فیش پرینتر ارزان قیمت می توان به مواردی همچون کیفیت چاپ با وضوح نامناسب و طول عمر پایین دستگاه اشاره کرد. که ممکن است حتی به مرور زمان این ایرادات در دستگاه به وجود آیند. ناخوانا چاپ کردن دستگاه در واقع می تواند به مرور در اثر استفاده از دستگاه به وجود آید که در واقع چاپگر را غیر قابل مصرف می کند. از طرفی در بعضی دستگاه های ارزان قیمت کیفیت پایین برد اصلی دستگاه منجر به طول عمر کوتاه آن می شود. البته نمی توان تمام فیش پرینتر های ارزان قیمت را بی کیفیت دانست و بعضا عواملی همچون جنس بدنه و حداقل وضوح چاپ باعث قیمت پایین دستگاه می شوند. که می توانید این موارد را به تفضیل در مقاله فیش پرینتر های ارزان مطالعه نمایید.

 

منبع : معایب فیش پرینتر ارزان



:: برچسب‌ها: فیش پرینتر , فیش پرینتر ارزان , معایب فیش پرینتر ارزان , فیش پرینتر های ارزان قیمت , چاپگر ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 20 تير 1395
.

قصد داریم تا از میان لوازم جانبی کامپیوتر به معرفی فیش پرینتر ها بپردازیم. این پرینترهای صدور فیش در سال 1998 میلادی وارد بازار تجهیزات فروشگاهی و ماشین های اداری ایران شدند. فیش پرینتر خود به دو نوع تقسیم می شود. سری اول پرینتر حرارتی و سری دوم پرینتر سوزنی می باشد.

لازم به ذکر است که فیش پرینتر به هیچ عنوان با فیش پرینتر حرارتی تفاوتی ندارد و برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله تفاوت فیش پرینتر با فیش پرینتر حرارتی مراجعه کنید.

معرفی فیش پرینتر حرارتی

برای معرفی فیش پرینتر حرارتی از دسته بندی آن شروع می کنیم. فیش پرینترهای حرارتی که خود به دو نوع  چاپگر حرارتی مستقیم و چاپگر‌های انتقال حرارتی غیر مستقیم تقسیم می شود.

هنگام خرید پرینتر حرارتی حتما به  پورت مصرفی خود دقت کنید زیرا در پورت های خاصی به بازار عرضه شده اند. مکانیسم کار فیش پرینتر حرارتی به این صورت است که فایل مورد نظر بر اثر حرارتی که روی پرینتر یا ترمال هد ایجاد می شود بر روی دستگاه چاپ می شود.

معرفی فیش پرینتر حرارتی

معرفی فیش پرینتر سوزنی

برای معرفی فیش پرینتر سوزنی از مکانیسم کار آن شروع می کنیم. شیوه کار پرینتر سوزنی به این صورت است که با  ریبون هایی که داخل چاپگر می باشد از  کاغذ های غیر حرارتی بر روی کاغذهای  معمولی فایل را چاپ می شود.

فیش پرینتر چیست ؟

از مهم ترین مزایای فیش پرینتر ها می توان به عمر طولانی چاپگر و عدم نیاز به شارژ آن اشاره کرد. به طور کلی فیش پرینترها سرعت چاپ بالا و هزینه جانبی کمی دارد حتی هزینه چاپ.

پرینترهای صدور فیش در مقایسه با پرینتر لیزری و پرینتر جوهر افشان جای کمتری را اشغال می کند و حین کار با آن آرامش برقرار می باشد زیرا سروصدایی ندارد.

فیش پرینتر چیست ؟

از جمله پورت های اتصال موجود در بازار برای فیش پرینترها می توانیم به پورت موازی (Parallel)، پورت سریال (COM)، پورت USB و پورت شبکه (Ethernet) اشاره کنیم.

دستگاه فیش پرینتر در دو نوع سیاه رنگ و سفید رنگ  و هم چنین در هر دو رنگ موجود هستند که نوع دو رنگ آن به دلیل اینکه  کاغذ دو رنگ در بازار ایران موجود نیست کارایی بیشتری دارد.

منبع : فیش پرینتر چیست ؟



:: برچسب‌ها: فیش پرینتر , دستگاه فیش پرینتر , خرید فیش پرینتر , فیش پرینتر حرارتی , فیش پرینتر سوزنی , پرینترهای صدور فیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 20 تير 1395
.

دستگاه فیش پرینتر اپسون یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین دستگاه های بازار در شاخه فیش پرینتر ها می باشد. این برند اپسون توانسته است طی سال های گذشته با عملکرد مناسب در ارائه کیفیت و خدمات پس از فروش جای خود را در بازار جهانی باز کند. در حال حاضر کالا های زیر از این تولید کننده ژاپنی در بازار ایران موجود می باشد که با مراجعه به صفحه هر کالا می توانید مشخصات دقیق آن را مطالعه کرده و در صورت تمایل خرید نمایید.

منبع : دستگاه فیش پرینتر اپسون



:: برچسب‌ها: فیش پرینتر , فیش پرینتر اپسون , دستگاه فیش پرینتر اپسون , فیش پرینتر t20 اپسون , فیش پرینتر t20 اپسون , فیش پرینتر t88iv اپسون ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 20 تير 1395
.

معرفی فیش پرینتر اکسیوم

شرکت ایده برتر پارسیان نماینده رسمی فیش پرینتر اکسیوم  در ایران است که علاوه بر فروش محصولات اکسیوم به پیشتیبانی از این محصولات پرداخته و واحد خدمات این شرکت سرویس های لازم فیش پرینتر های اکسیوم را نیز انجام می دهد. دستگاه های برند اکسیوم دارای کیفیت مناسبی بوده که می توانید از طریق صفحه انواع فیش پرینتر اکسیوم محصولات این شرکت را مشاهده و خرید نمایید. همچنین از محصولات این شرکت می توان به دستگاه های ذیل اشاره کرد.

 

فیش پرینتر Q80 اکسیوم

فیش پرینتر 80220 اکسیوم

منبع: فیش پرینتر اکسیوم



:: برچسب‌ها: فیش پرینتر , فیش پرینتر اکسیوم , فیش پرینتر های اکسیوم , انواع فیش پرینتر اکسیوم , فیش پرینتر Q80 اکسیوم , فیش پرینتر 80220 اکسیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 20 تير 1395
.

به عنوان یکی از انواع فیش پرینتر ها می توان فیش پرینتر همراه  را نام برد که دسته جدیدی می باشد. با پیشرفت فناوری های بی سیم و امکان حذف سیم در دستگاه های مختلف فیش پرینتر ها نیز از این پیشرفت بی بهره نمانده و این امکان را در دسته ای خاص فراهم کرده اند. می توانید ویژگی های فیش پرینتر های همراه و کاربری این دستگاه ها را در ادامه مطالعه نمایید.

منبع: فیش پرینتر همراه



:: برچسب‌ها: فیش پرینتر , فیش پرینتر همراه , انواع فیش پرینتر , فیش پرینتر ها , ویژگی های فیش پرینتر های همراه ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 20 تير 1395
.

معرفی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X پرینتری بسیار قدرتمند در برند اچ پی برای مصارف سازمانی می باشد و به دلیل داشتن کارتریج هایی با ظرفیت بسیار بالا کلیه نیزهای چاپی یک سازمان را با بهترین کیفیت پوشش می دهند.

در معرفی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X به این موارد می توان اشاره کرد که هزینه چاپ را به ازای هر برگ در مصارف سازمانی به شدت کاهش می دهد. حافظه 1.5gb این چاپگر کمک می کند دستگاه بدون نیاز به اپراتور ساعت های متمادی به کارهای چاپی سازمان بپردازد و توقفی در فعالیت ها در زمان های طولانی نداشته باشد.

معرفی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X

قابلیت ها و کارآیی های پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X دستگاهی بسیار قدرتند است که با چاپ بسیار با کیفیت و سریع و مخزن 2000 برگی خود می تواند بدون نیاز به کاربر ثابت نیازهای چاپی سازمان را پوشش دهد حجم کارتریج های آن باعث می شود دستگاه از شارژمداوم بی نیاز باشد.

قابلیت ها و کارآیی های پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X در سازمان با توجه به پورت های مختلف ارتباطی با وسایل و دیوایسهایی ارتباط برقرار می کند و ارتباط با سیستم عامل های مختلف باعث می شود در محیط های مختلف در سیستم عامل های مختلف کارایی یکسان و خوبی داشته باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X نیز جزء خدمات فروش پرینتر ها بشمار می آید.

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X نیز مانند پرینترهای لیزری رنگی دیگر دارای 4 کارتریج مشکی و رنگی است که یکی از آنها مشکی و سه تای دیگر رنگی است. کارتریج مشکی این پرینتر دارای کارکرد 29000 برگ است و کارتریج های رنگی آن نیز هر کدام تا 31500 برگ را می توانند پرینت بگیرند. مواد مصرفیپرینترهای HP به راحتی در دسترس هستند و کاربران می توانند از نظر تهیه و جایگزین کردن این قطعات نگرانی نداشته باشند.

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X

در قسمت آموزش سایت ایده برتر پارسیان به زودی شاهد مقالاتی چند زمینه پرینتر های لیزری و پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X خواهیم بود.

 

منبع: پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X



:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر لیزری , پرینتر لیزری اچ پی , پرینتر اچ پی 855 , پرینتر 855 اچ پی , پرینتر تک کاره لیزری اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 تير 1395
.

معرفی فکس برادر Brother 236S

فکس برادر Brother 236S یک فکس ساده از نوع حرارتی است.این دستگاه فکس حرارتی معادل  فکس پاناسونیک Panasonic KX-FT981 است اما در مقایسه با آن قوی تر است.فکس برادر 236s مناسب برای دفاتر کاری کوچک می باشد که البته برای مصارف شخصی هم می توان از آن استفاده نمود. فکس Brother 236S دارای گوشی تلفن و بلندگوی یک طرفه به همراه صفحه نمایش LCD است.

در معرفی فکس برادر Brother 236S به طور کلی می توان گفت که یک دستگاه فکس ساده با رول کاغذ حرارتی است. این دستگاه فکس حرارتی پورت RJ-11 کی باشد و کاربری راحتی دارد.

معرفی فکس برادر Brother 236S

 

طراحی و کیفیت ساخت فکس برادر Brother 236S

فکس برادر Brother 236S  سبک وزن می باشد و به راحتی می توان آن را جا به جا و یا حمل نمود.حتی به دلیل ابعاد جمع و جوری که دارد بر روی میز هم فضای کمی را اشغال می کند. فکس 236s برادر 100 شماره در speeddial و 4 شماره در one touch آن قرار می گیرد که از ویژگی های مناسب فکس 236s به شمار می رود حتی در حالت broadcost می توان تا 104 مخاطب را به صورت بخشنامه ای مورد استفاده قرار داد. حافظه فکس برادر 236S تا 10 برگ است و دقت چاپ 30 برگ در دقیقه ای دارد.

طراحی و کیفیت ساختفکس برادر Brother 236S به گونه ای است که هم برای مصارف شخصی و هم برای شرکت ها و اداره های کوچک مناسب می باشد پس خرید این فکس حرارتی مدل Brother 236S را به کسانی که مصرف پایینی دارد و توقع بالایی هم از دستگاه فکس موردنظر خود ندارند توصیه می شود.

فکس برادر Brother 236S

درفکس برادر Brother 236S سرعت مودم و شماره گیر آن مناسب بوده و دارای کالرآیدی می باشد که این مورد هم گزینه مناسبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. رزولوشن آن 392*203 dpi است.اگر حین کار با دستگاه فکس Brother 236S دچار مشکل شدید می توانید به مقاله آموزشی سوالات فنی متداول درباره مشکلات فکس که در قسمت آموزش ماشین های اداری قرار دارد مراجعه کنید.

منبع: فکس برادر Brother 236S



:: برچسب‌ها: فکس , دستگاه فکس , فکس حرارتی , فکس برادر , فکس برادر 236s , فکس 236 برادر ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 تير 1395
.

معرفی رم ای دیتا ایکس پی جی adata XPG gaming Z1 16GB DDR4 2400 

معرفی رم ای دیتا ایکس پی جی adata XPG gaming Z1 16GB DDR4 2400

رم ای دیتا ایکس پی جی adata XPG gaming Z1 16GB DDR4 2400  از ایده آل ترین رم های کمپانی XPG است.دلیل این برتر بودن هم توان مصرفی خیلی بالا و  کارایی قابل توجه آن است. حافظه رم adata XPG gaming Z1 از نوع رمDDR4 است. رم DDR4 ای‌دیتا (ADATA) مدل XPG Z1 در اواخر سال 2014 وارد بازار شد.رم ای دیتاZ1 در خانواده اورکلاک قرار دارد.

رم ای دیتا ایکس پی جی adata XPG gaming Z1 16GB DDR4 2400 مناسب برای بازی های سنگین است و بهترین گزینه برای ارتقای سخت افزار است. رم ای دیتا ایکس پی جی Z1 سرعت انتقال و فرکانس بالایی دارد از حافظه‌های DDR3 قوی تر و سریع تر می باشد.

 قابلیت و کارایی رم ای دیتا ایکس پی جی adata XPG gaming Z1 16GB DDR4 2400 

رم ای دیتا ایکس پی جی adata XPG gaming Z1 16GB DDR4 2400 از استاندارد 2.5 XMP  شرکت اینتل پشتیبانی می کند و هم چنین دارای لایه مسی 2 اونسی و برد مدارچاپی (PCB) ده لایه در ساختار می باشد که در ساختار آن استفاده شده است.

از دیگر  قابلیت و کارایی رم ای دیتا ایکس پی جی adata XPG gaming Z1 می توان به پشتیبانی از محدوده فرکانس های 3000، 2800، 2666، 2400 و 2133 برخوردار می باشد.

شکل ظاهری رم ای دیتا ایکس پی جی adata XPG gaming Z1 16GB DDR4 2400

شکل ظاهری رم ای دیتا ایکس پی جی adata XPG gaming Z1 16GB DDR4 2400

رم ای دیتا ایکس پی جی adata XPG gaming Z1 16GB DDR4 2400 شکل ظاهری بسیار زیبایی دارد که از بال های جهت در آن استفاده شده است. علاوه بر اینرم ای دیتا ایکس پی جی Z1 دارای هیت سینک هایی است که در رنگ زرد، قرمز و سفید هستند. با استفاده از این رم DDR4 ای دیتا به مادبرد خود جلوه خاصی ببخشید.

در ادامه توضیحات شکل ظاهری رم ای دیتا ایکس پی جی adata XPG gaming Z1 16GB DDR4 2400MHz  لازم به ذکر می دانیم که نوه طرحی هیت سینک ها و PCB ها که در قسمت قابلیت های رم XPG gaming Z1 هم توضیح داده شده است با بهره گیری از تکنولوژی رسانایی حرارتی به عملکرد خنک تر شدن رم کمک می کند.

رم ای دیتا ایکس پی جی adata XPG gaming Z1 16GB DDR4 2400 

رم ای دیتا ایکس پی جی زد 1 با ظرفیت 16 گیگابایت از آن دسته رم هایی می باشد که از چیپ های بسیار با کیفیت در ساختار آن استفاده شده است که این عمل در مدت زمان بالا و پروسه های خیلی زیاد انجام گرفته است.

 

منبع: رم ای دیتا ایکس پی جی adata XPG gaming Z1 16GB DDR4 2400



:: برچسب‌ها: رم, رم ای دیتا , رم دسکتاپ , رم ای دیتا ایکس پی جی Z1 , رم XPG gaming Z1 , رم DDR4 ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 تير 1395
.

معرفی پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510ND

معرفی پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510ND

پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510 ND پرینتری بسیار قدرتمند برای ادارات، سازمان ها و  شرکت های بزرگ است و کیفیت بالایی را برای چاپ ارائه می دهد. سر و صدای این پرینتر تک کاره لیزری حین کار کم است و کاربری راحتی دارد. پرینتر لیزری 4510 سامسونگ به دلیل  قابلیت‌هایی که دارد نسبت به پرینترهای لیزری تک کاره رقیبش برتری بیشتری دارد و می تواند به صورت مستمر کارهای شما را یکی پس از دیگری به چاپ می‌رساند.

درادامه معرفی پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510 ND باید گفت که علاوه بر سرعت بالا که 43 برگ در دقیقه می باشد، می توان به اندازه آن اشاره کرد که نسبت به چاپگر های هم رده کوچک تر است و به راحتی میتواند روی هر میزی جا گیرد.  

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510ND

پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510 ND با کارکردن در انواع سیستم عامل ها و شبکه ها قادر به ایفای نقش می باشد.قابلیت چاپ دورو دارد که از طریق آن می تواند میزان کاغذ مصرفی خود را به حداقل برسانید. پرینتر 4510nd سامسونگ قدرت بالایی دارد و اولین خروجی خود را در مدت 7 ثانیه چاپ می کند.

در قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510 ND کیفیت چاپ ، حجم و سرعت چاپ بالا از نقطه های قوت آن به شمار می رود. وضوح چاپ 1200*1200 است که بسیار خوب می باشد و قابلیت چاپ بارکد هم دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510ND

پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510 ND  همانند سایر پرینترهای لیزری سامسونگ البته از نوع پرینترهای لیزری تک کاره دارای یک عدد کارتریج لیزری مشکی است. شماره کارتریج این پرینتر لیزری 307 L  است که دارای کارکرد 7000 برگ می باشد .

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510 ND به راحتی قابل دسترس است و از این رو نگرانی کاربران را موضوع مرتفع کرده است .

پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510ND

پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510ND

پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510ND دارای   دو هسته ای 600 مگاهرتزی است و چاپ دوروی خودکار داخلی دارد. در قسمت آموزش به زودی شاهد مقالاتی در زمینه پرینتر های تک کاره لیزری و پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510 ND خواهیم بود .

منبع: پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510ND



:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر لیزری , پرینتر لیزری سامسونگ , پرینتر سامسونگ 4510nd , پرینتر 4510 سامسونگ , درایور پرینتر سامسونگ 4510 ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 تير 1395
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی