انتشار بهترین تبلت های سال 2014 توسط فون آرنا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تا قبل از رونمایی اپل از تبلت خوش ساخت و با کیفیت خود به نام آیپد، و بهبود های صورت گرفته در آن طی این چند سال، کسی داشتن تبلت را در کنار تلفن همراه هیچ لزومی نمی دید. حال و بعد از وارد شدن این اسمارت فون های درشت هیکل به درون زندگی ما و وارد شدن تمامی برند ها برای عقب نماندن از رقابت با شرکت های مدعی در این عرصه مانند کمپانی اپل، شایت فون آرنا بهترین تبلت های سال 2014 را از نگاه خود منتشر کرد.

 Apple iPad Air 2

 

اگر می خواهید کمی متفاوت باشید و تجربه یک حس خاص را داشته باشید، قطعا آیپد ایر 2 بهترین انتخاب خواهد بود.

 

از کیفیت ساخت بالا، قطر و وزن بسیار پایین که بگذریم با یک سخت افزار به نظر معمولی اما با بالا ترین بازده رو به رو خواهید شد. این تبلت مجهز شده به چیپ A8X، دوربین 8 مگاپیکسلی و 2 گیگابایت رم که عملکرد روان و بی نقص را در ios برای شما تضمین خواهد کرد.

 

  1. Google Nexus 9

 

به عقیده شخصی بنده و البته مهر تایید فون آرنا، بهترین تبلت اندرویدی با بهترین قیمت و البته خرید یک تبلت گوگلی که توسط HTC همراهی و طراحی شده است، باعث می شود بروز ترین سیستم عامل را در کنار یک چیپ 64 بیتی تگرا 1 که قوی ترین چیپ روی تبلت های اندرویدی تا به این تاریخ می باشید همراه داشته باشید.

 

البته این تبلت برخلاف آیپد ایر2 که 9.7 اینچ می باشد یک تبلت 9 اینچی است که رزولوشن بالاتری را نسبت به رقیب خود ارائه می کند.

 

  1. Sony Xperia Z3 Tablet Compact

 

بیاید با کمک سونی و تکنولوژی پیشرفته اش محصولات الکترونیکی را با آب آشتی دهیم. بله شاید مهمترین عنصری که سونی را نسبت به رقبا متفاوت می کند محصولات ضد آب این کمپانی باشد.

 

البته درست است که این تبلت تنها در عمق 1.5 متری دوام می آورد اما سخت افزار قوی و از همه مهم تری 3 گیگابایت رم در یک تبلت 8 اینچی موضوعی نیست که به راحتی بتوان ازش گذشت.





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 8 دی 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی