شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 2

تعداد درگاه خروجی: دو عدد

نوع درگاره خروجی: پورت USB

سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 2

شارژر فندکی یک وسیله کوچک و جمع و جور اما بسیار کاربردی است که می تواند کمک زیادی به شما در مواقع ضروری بکند. این وسیله برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال در درون خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. به این ترتیب که با وصل کردن قسمت بالایی بدنه آن به فندک خودرو، انرژی باتری ماشین را به برق 5 ولت مورد استفاده پورت های USB تبدیل می کند و با اتصال کابل شارژ، می توانید از آن استفاده کنید.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 2

  • مناسب برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 2 یکی از محصولات با کیفیت شرکت ایرانی تسکو است که دارای دو پورت خروجی USB 2.0 می باشد. پس شما قادر هستید تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با این شارژر فندکی شارژ نمایید. به طور کلی شارژر فندکی دو پورت تسکو TSCO TCG 2 برای شارژ انواع گوش های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB در درون خودرو کاربرد دارد.

نحوه عملکرد شارژر فندکی تسکو مدل TSCO TCG 2 به این صورت است که برق 12 تا 24 ولت باتری خودرو پس از عبور از این دستگاه به ولتاژ 5 ولت می رسد و می توان از آن برای شارژ دستگاه های دیجیتال بهره برد. توجه داشته باشید که در صورت خاموش بودن ماشین، شارژر فندکی را به آن متصل نکنید؛ چرا که این کار باعث تخلیه انرژی باتری خودرو می شود.

مناسب برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

  • کیفیت ساخت مطلوب

بدنه شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 2 از جنس فلز ساخته شده و از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد. به طوری که در صورت رها شدن از دست و افتادن به زمین، وارد آمدن فشار بیش از حد یا ضربه به آسانی آسیب نمی بیند و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی دوام خواهد داشت.

از دیگر مشخصات شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 2 می توان به مجهز بودن آن به نور LED آبی رنگ اشاره کرد که در صورت اتصال شارژر فندکی به خودرو روشن شده و شما را از وضعیت عملکرد دستگاه آگاه می کند.

کیفیت ساخت مطلوب

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 2

  • شدت جریان مناسب برای شارژدهی با سرعت عالی

همان طور که اشاره شد، شارژر فندکی موبایل تسکو TCG 2 دارای دو پورت USB است. شدت جریان خروجی این پورت ها حداکثر برابر با 2.4 آمپر می باشد و به همین دلیل سرعت مناسبی در شارژدهی را به شما ارائه می دهند. لازم به ذکر است که همراه با این شارژر فندکی یک کابل شارژ Micro USB نیز ارائه می شود که برای شارژ انواع گوشی های اندرویدی قابل استفاده می باشد. همچنین شما می توانید با استفاده از کابل تبدیل USB به لایتنینگ از شارژر فندکی تسکو TCG 2 برای شارژ آیفون و دیگر محصولات اپل نیز بهره ببرید.

شدت جریان مناسب برای شارژدهی با سرعت عالی

 جمع بندی

با تهیه شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 2 می توانید در حین رانندگی گوشی یا تبلت خود را نیز با استفاده از باتری ماشین شارژ کنید و به این صورت کارهای خود را سریع تر به پیش ببرید. این دستگاه با وزن بسیار سبک، بدنه خوش ساخت و مقاوم و امکان شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 2

برای دریافت قیمت شارژر فندکی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید شارژر فندکی تسکو TCG 2 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 2





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی