پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C261DNw
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر ریکو SP C261DNw

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید: 21 برگ در دقیقه

رزولوشن چاپ در بالاترین حالت: 600*2400 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP C261DNw

پرینتر ریکو مدل SP C261DNw یکی از انواع پرینترهای لیزری موجود در بازار است که قابلیت چاپ سیاه و سفید و رنگی را به هر دو صورت یک رو و دو رو اتوماتیک داراست. این پرینتر با کیفیت چاپ عالی به خصوص در هنگام چاپ رنگی برای استفاده در دفاتر تبلیغاتی و گرافیکی و همچنین استفاده در منازل و ادارات کوچک یک گزینه ایده آل است و تمام آن چیزی را که از یک پرینتر با کیفیت و کارآمد انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد. مجهز بودن به وای فای، کیفیت ساخت مطلوب و دوام و طول عمر بالا تنها بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C261DNw در میان کاربران شده است.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP C261DNw

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره ریکو SP C261DNw

  • کیفیتی عالی در چاپ رنگی

همان طور که اشاره شد، کیفیت چاپ یکی از مشخصه های مهم چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP C261DNw است. این پرینتر لیزری قابلیت چاپ با سه رزولوشنِ 600 * 600 dpi (در حالت چاپ سریع)، 1200 * 600 dpi (در هنگام چاپ استاندارد) و 2400 * 600 dpi (در هنگام چاپ با بالاترین کیفیت) را داراست و رنگ هایی شاداب و شفاف را به شما ارائه می دهد. همچنین پرینتر تک کاره ریکو SP C261DNw در چاپ متون سیاه و سفید نیز عملکردی بسیار مطلوب از خود نشان می دهد و موارد چاپ شده با آن از بالاترین میزان خوانایی برخوردار خواهند بود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره ریکو SP C261DNw

  • یک پرینتر رومیزی با سرعت چاپی مطلوب

چاپگر تک کاره ریکو SP C261DNw به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد و حداکثر توان آن، چاپ 1500 برگ در ماه می باشد. بنابراین می توان این پرینتر لیزری را برای استفاده در حجم کاری کم کاملاً مناسب دانست.

یک پرینتر رومیزی با سرعت چاپی مطلوب

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، سرعت چاپ پرینتر لیزری ریکو مدل Ricoh SP C261DNw است. این پرینتر در عرض 30 ثانیه پس از روشن کردن آن گرم می شود و اولین پرینت را 14 ثانیه پس از آن به شما ارائه می دهد. سرعت چاپ های متوالی پرینتر رومیزی ریکو SP C261DNw در هر دو حالت چاپ رنگی و سیاه و سفید برابر با 21 برگ در دقیقه است که برای یک پرینتر رومیزی با کیفیت بالا در چاپ، مناسب به نظر می رسد.

  • اتصال آسان به گوشی و تبلت از طریق وای فای

از دیگر ویژگی های کاربردی و مهم پرینتر اداری ریکو SP C261DNw باید به پشتیبانی آن از شبکه بی سیم وای فای اشاره کنیم که اتصال گوشی، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و دیگر دستگاه های دارای وای فای به پرینتر را برای شما بسیار آسان می کند. بنابراین اگر فایل مورد نظر شما جهت چاپ بر روی گوشی تان ذخیره شده، نیازی به انتقال آن به کامپیوتر جهت پرینت ندارید و می توانید آن را با پرینتر وایرلس ریکو SP C261DNw به صورت مستقیم از روی گوشی چاپ نمایید.

اتصال آسان به گوشی و تبلت از طریق وای فای

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh SP C261DNw

  • امکان استفاده از کاغذهای مختلف

در حالت استاندارد پرینتر لیزری اداری ریکو SP C261DNw به یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره تک برگی مجهز است و شما می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، کاغذهای رنگی، سربرگ دار، از پیش چاپ شده، پانچ شده، ضخیم، نازک، بازیافتی و پاکت نامه به عنوان کاغذ ورودی در این سینی ها استفاده نمایید. ضمن اینکه چاپگر لیزری ریکو SP C261DNw از یک سینی 550 برگی دیگر نیز پشتیبانی می کند که در صورت نیاز باید آن را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh SP C261DNw

  • سازگاری با تونر کارتریج های مرغوب، چاپ ماندگار و با کیفیت

تونر کارتریج نقش بسیار مهمی در کیفیت چاپ دارد و اگر تونر کارتریج مورد استفاده شما از نوع اصل آن و سازگار با پرینترتان نباشد، هم با افت کیفیت در چاپ مواجه می شوید و هم ممکن است پس از مدتی به پرینتر شما آسیب هایی جدی وارد شود. پس همواره به اصل بودن و سازگار بودن تونر کارتریج مورد استفاده خود با مدل پرینتر توجه داشته باشید.

سازگاری با تونر کارتریج های مرغوب، چاپ ماندگار و با کیفیت

در پرینتر تک کاره لیزری ریکو SP C261DNw یک تونر کارتریج مشکی و سه تونر کارتریج رنگی از مدل SP C250A قابل استفاده می باشد. این تونر کارتریج ها دارای ظرفیت چاپ 2300 برگ هستند و کیفیتی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهند. به طوری که موارد چاپ شده با آنها دارای ماندگاری بالایی خواهند بود و به مرور زمان از کیفیت آنها کاسته نمی شود. برای تهیه انواع تونر کارتریج ریکو با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C261DNw

  • پشتیبانی از شبکه های کابلی و استفاده به صورت گروهی

پشتیبانی از شبکه های کابلی و استفاده به صورت گروهی

از دیگر مشخصات پرینتر لیزری رنگی ریکو SP C261DNw باید به مجهز بودن آن به پورت اترنت اشاره کنیم که امکان استفاده از پرینتر در شبکه های کابلی را فراهم می آورد. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بتوانید از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به پرینتر دسترسی داشته و به صورت گروهی با آن کار کنید. توجه داشته باشید که پرینتر تحت شبکه ریکو SP C261DNw از متدهای امنیتی پیشرفته بهره برده و به طور کامل از اطلاعات شما در هنگام استفاده گروهی از آن محافظت می کند.

  • تنوع در راه ها ارتباطی با سایر دستگاه ها

بر روی بدنه پرینتر لیزری Ricoh SP C261DNw پورت های USB 2.0 نیز تعبیه شده اند که برای اتصال پرینتر به کامپیوتر از طریق کابل استفاده می شوند. لازم به ذکر است که این پرینتر با سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس و یونیکس سازگار بوده و مشکلی در اتصال آن به دستگاه های مختلف نخواهید داشت.

تنوع در راه ها ارتباطی با سایر دستگاه ها

از دیگر راه های ارتباطی پرینتر رنگی ریکو SP C261DNw باید به سازگاری آن با سرویس های Apple AirPrint، Google Cloud Print و Mopria اشاره کنیم. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها می توانید فایل های مورد نظرتان را از طریق اینترنت به دستگاه ارسال کرده و از هر موقعیت جغرافیایی که در آن حضور دارید، دستور چاپ آنها را صادر نمایید. پرینتر ریکو SP C261DNw از اپلیکیشن موبایل RICOH Smart Device Connector نیز پشتیبانی می کند که با نصب آن بر روی گوشی قادر به اعمال تنظیمات دلخواهتان بر روی پرینتر خواهید بود.

جمع بندی

اگر به چاپ رنگی با کیفیت بالا در کسب و کار روزانه خود احتیاج دارید، پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C261DNw انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. از دیگر قابلیت های مهم این پرینتر باید از مجهز بودن آن به وای فای نام برد که شما را از مشکلات ناشی از کابل کشی نجات می دهد و امکان اتصال موبایل و تبلت به پرینتر با بالاترین سرعت را برایتان فراهم می آورد.

چنانچه قصد خرید پرینتر تک کاره لیزری ریکو SP C261DNw را دارید، برای دریافت بهترین قیمت پرینتر لیزری در بازار از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید اطلاعات کامل در رابطه با ویژگی ها و نحوه خرید انواع پرینتر لیزری موجود در بازار را دریافت کرده و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C261DNw





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی