شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 21
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی تسکو TCG 21

تعداد درگاه خروجی: دو عدد

نوع درگاره خروجی: USB، دارای کابل MicroUSB

سازگار با: انواع دستگاه های دیجیتال شامل گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک، دوربین دیجیتال و تمام دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 21

با استفاده از شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 21 بالاترین سرعت شارژ باتری گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال در داخل خودرو را تجربه کنید! این شارژر فندکی با قرار گرفتن در درگاه فندک ماشین، جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو با ولتاژ 12 تا 24 ولت را به جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال با ولتاژ 5 ولت تبدیل کرده و خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی موبایلتان در طول روز راحت می کند. توجه داشته باشید که از شارژر فندکی تسکو مدل TCG 21 تنها در حالتی که ماشین روشن است استفاده کنید.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 21

  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، شارژ گوشی در کمتر از یک ساعت

شارژر فندکی تسکو TCG 21 دارای دو پورت خروجی USB است و شارژ هم زمان دو دستگاه با آن امکان پذیر می باشد. یکی از این پورت ها از فناوری QC 3.0 یا شارژ سریع پشتیبانی می کند و بالاترین سرعت در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. این پورت دارای ولتاژهای خروجی 3.6 تا 6.5 ولت (با شدت جریان 3.0 آمپر)، 6.5 تا 9 ولت (با شدت جریان 2.0 آمپر) و 9 تا 12 ولت (با شدت جریان 1.5 آمپر) است و در کمتر از یک ساعت گوشی شما را شارژ می کند. همچنین پورت دیگر شارژر فندکی فست شارژ تسکو TCG 21 دارای ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 3.1 آمپر است. این پورت نیز سرعت و کیفیت شارژدهی بسیار مطلوبی را به شما ارائه می دهد. در مجموع می توان گفت که اگر سرعت تکمیل شدن شارژ باتری موبایل برایتان مهم است، این لوازم جانبی موبایل انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، شارژ گوشی در کمتر از یک ساعت

  • دوام و طول عمر بالا

از آنجا که شارژر فندکی 9 ولت تسکو TCG 21 یک دستگاه کوچک و جمع و جور است، همواره آسیب هایی مانند رها شدن از دست و افتادن به زمین یا ضربه و فشار آن را تهدید می کند. اما شرکت تسکو در ساخت این شارژر فندکی ماشین از پلاستیک مرغوب ABS استفاده کرده و به همین دلیل مقاومت آن در برابر آسیب های ذکر شده بسیار بالا خواهد بود. از این جهت با خیالی راحت بابت دوام و طول عمر بالای شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 21 می توانید از آن در داخل خودروی خود استفاده کنید.

دوام و طول عمر بالا

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 21

  • قابلیت شارژ هم دستگاه های اندرویدی و هم دستگاه های iOS

شارژر فندکی دو پورت تسکو TCG 21 قابلیت شارژ انواع دستگاه های دیجیتال شامل گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک، دوربین دیجیتال و تمام دستگاه های دارای پورت USB را دارد. با استفاده از این شارژر فندکی خودرو و کابل MicroUSB ارائه شده همراه با آن، می توانید گوشی و تبلت اندرویدی خود را درون ماشین شارژ کنید. همچنین با استفاده از کابل مبدل USB به لایتنینگ، از شارژر فندکی موبایل تسکو TCG 21 برای شارژ آیفون و دستگاه های دارای سیستم عامل iOS می توان بهره برد.

قابلیت شارژ هم دستگاه های اندرویدی و هم دستگاه های iOS

جمع بندی

اگر به دنبال یک شارژر فندکی خوش ساخت، با دوام و کارا هستید، شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 21 را تهیه کرده و بهترین سرعت و کیفیت در شارژ شدن گوشی و دستگاه های دیجیتال مورد نظرتان را تجربه کنید. این شارژر فندکی با ویژگی هایی مانند پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (QC 3.0)، امکان شارژدهی به دو دستگاه متفاوت به صورت هم زمان و کیفیت ساخت عالی به یکی از محصولات پرطرفدار در میان کاربران تبدیل شده است.

اگر شما هم قصد خرید شارژر فندکی ماشین را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی را به شما ارائه دهند. همچنین برای خرید این محصول می توانید از سایت شرکت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 21





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 7 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی