پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X7400LX
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ MultiXpress SL-X7400LX

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ: 40 برگ بر دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X7400LX

پرینتر سامسونگ SL-X7400LX یکی از انواع پرینترهای لیزری موجود در بازار است که توانسته با کیفیت چاپ و عملکرد عالی نگاه کاربران را به سمت خود جلب کند. این پرینتر از قابلیت هایی مانند پرینت و کپی سیاه و سفید و رنگی در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک، قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ (بر روی برگه A3) و تهیه اسکن از اسناد برخوردار بوده و هر آنچه را که از یک پرینتر لیزری رنگیِ چند کاره انتظار دارید، برایتان فراهم می کند.

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X7400LX

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگ SL-X7400LX

  • یک پرینتر قدرتمند، مناسب برای حجم کاری سنگین

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X7400LX توان انجام 200 هزار پرینت در ماه را دارد و یکی از پرینترهای قدرتمند موجود در بازار به شمار می آید. از این پرینتر لیزری می توان در سازمان های بزرگ، ادارات و شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری سنگین استفاده نمود. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X7400LX برای انجام 20 هزار تا 40 هزار پرینت در ماه استفاده شود تا دستگاه به مرور زمان با افت کیفیت عملکرد مواجه نشده و طول عمر آن افزایش یابد.

  • سریع در انجام چاپ های متوالی

اگر در جستجوی پرینتری هستید که سرعت مناسبی در چاپ را به شما ارائه دهد، پرینتر سه کاره سامسونگ SL-X7400LX انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پرینتر برای ارائه اولین پرینت خروجی به 8 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن قادر به انجام 40 پرینت در دقیقه می باشد. این میزان سرعت به شما اجازه می دهد تا بتوانید بر روی پرینتر سامسونگ مدل Samsung MultiXpress SL-X7400LX برای انجام چاپ های متوالی در تعداد متوسط و زیاد حساب باز کنید.

  • کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید و رنگی

یکی از مشخصات مهم چاپگر سه کاره سامسونگ SL-X7400LX توانایی آن در چاپ با کیفیت تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید است. این پرینتر لیزری سامسونگ دارای رزولوشن چاپ 1200*1200 dpi می باشد و موارد چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی بسیار مطلوبی برخوردار هستند. به طوری که حتی جزئیات موجود در فایل های شما نیز با کیفیتی عالی به روی کاغذ منتقل می شوند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگ SL-X7400LX

  • مجهز بودن به یک اسکنر رنگی

از دیگر قابلیت های پرینتر چند کاره سامسونگ SL-X7400LX باید به امکان تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی از اسناد با رزولوشن 600 dpi اشاره کنیم. اسکنر به کار رفته در این پرینتر از نوع تخت بوده و به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 100 برگ مجهز است. این اسکنر از قابلیت هایی مانند ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های مختلف، شامل PDF معمولی، قابل جستجو و رمزگذاری شده، JPG، TIFF و XPS و ارسال آنها به ایمیل، حافظه های USB، کامپیوتر رومیزی، هارد دیسک داخلی دستگاه و سرور FTP برخوردار است و انتظارات شما را به بهترین شکل برآورده می کند.

  • امکان تهیه کپی یک رو و دو رو

در صورت نیاز به تهیه کپی از اسناد نیز می توانید بر روی چاپگر لیزری چند کاره سامسونگ SL-X7400LX حساب باز کنید. این دستگاه دارای رزولوشن 600 x 600 dpi در هنگام کپی است و 40 کپی در دقیقه را به شما ارائه می دهد. از جمله ویژگی های چاپگر چند کاره سامسونگ SL-X7400LX در حین کپی باید به امکان تهیه کپی یک رو و دو رو، بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد و تهیه حداکثر 9999 کپی اشاره کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung MultiXpress SL-X7400LX

  • قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذهای موجود

در حالت استاندارد پرینتر لیزری اداری سامسونگ SL-X7400LX دارای دو سینی 520 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است. یکی از ویژگی های کاربردی این پرینتر، توانایی چاپ بر روی کاغذهای مختلف می باشد. شما می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذهای معمولی در ابعاد A3، A4 و کوچکتر، کاغذهای نازک، پانچ شده، از پیش چاپ شده، بازیافتی، سربرگ دار، مقوای نازک و ضخیم، کاغذ رنگی، آرشیوی، کاغذ براق و گلاسه با ضخامت معمولی و زیاد، لیبل، پاکت نامه و مدیاهای شفاف در پرینتر لیزری A3 سامسونگ SL-X7400LX برای چاپ بهره ببرید.

در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، امکان استفاده از دو سینی 520 برگی دیگر نیز در پرینتر لیزری Samsung MultiXpress SL-X7400LX وجود دارد. برای استفاده از این سینی ها باید آنها را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

  • چاپ ماندگار با تونر کارتریج هایی با کیفیت

در پرینتر لیزری رنگی سامسونگ SL-X7400LX یک تونر کارتریج مشکی از مدل CLT-K806S (با ظرفیت چاپ 45000 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی در مدل های CLT-C806S، CLT-Y806S و CLT-M806S (با ظرفیت هرکدام 30000 برگ) قابل استفاده می باشد. این تونر کارتریج ها از کیفیت بسیار بالایی در چاپ برخوردار بوده و ظرفیت آنها به اندازه ای است که برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه بابت تعویض آنها نخواهید داشت. همچنین موارد چاپ شده با آنها از ماندگاری بالایی برخوردارند و به مرور زمان از کیفیت آنها کاسته نمی شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung MultiXpress SL-X7400LX

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X7400LX

  • استفاده آسان، همانند کار با یک تبلت!

یکی از مزایای پرینتر لیزری سامسونگ SL-X7400LX مجهز بودن آن به یک صفحه نمایش بزرگ 10.1 اینچی است که کار با دستگاه را حتی برای افراد تازه کار بسیار آسان می کند. صفحه نمایش به کار رفته در پرینتر از نوع لمسی و تمام رنگی است و در هنگام کار با آن حس استفاده از یک تبلت به شما دست می دهد! بنابراین به آسانی هر چه تمام تر قادر به استفاده از تمام امکانات چاپگر لیزری رنگی سامسونگ SL-X7400LX و اعمال تنظیمات مورد نظرتان بر روی آن خواهید بود.

  • سخت افزار قدرتمند، ضامن عملکرد نرم و روان پرینتر

در پرینتر لیزری اداری سامسونگ SL-X7400LX از یک پردازنده 1500 مگاهرتزی، حافظه رم 6 گیگابایتی و هارد دیسک 320 گیگابایتی استفاده شده است. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم عمکلردی سریع و روان را به شما ارائه می دهند و تجربه ای دلچسب از کار با دستگاه را برایتان رقم می زنند. از این جهت مشکلاتی مانند هنگی یا کند شدن سیستم در هنگام کار با پرینتر سامسونگ SL-X7400LX رخ نخواهد داد.

سخت افزار قدرتمند، ضامن عملکرد نرم و روان پرینتر

  • قابلیت اتصال راحت به دستگاه های دیگر

برای اتصال پرینتر چند کاره لیزری سامسونگ SL-X7400LX به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر کار سختی پیش رو نخواهید داشت و می توانید با استفاده از کابل و پورت USB 3.0 موجود بر روی بدنه آن، اتصال میان دو دستگاه را برقرار کنید. ضمن اینکه پرینتر تحت شبکه سامسونگ SL-X7400LX از شبکه های کابلی نیز پشتیبانی می کند و امکان استفاده از آن به صورت گروهی و در کسب و کارهای تیمی وجود دارد.

پرینتر سامسونگ SL-X7400LX از چاپ مستقیم از روی فلش مموری نیز پشتیبانی می کند. به طوری که احتیاجی به اتصال پرینتر به کامپیوتر نخواهید داشت و تنها با متصل کردن فلش مموری به پورت USB پرینتر، می توانید فایل های موجود بر روی فلش را چاپ کنید.

مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه، سازگاری چاپگر سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X7400LX با سرویس هایی مانند Apple AirPrint، Mopria، Samsung Cloud Print و Google Cloud Print است. شما می توانید پرینتر خود را در این سرویس ها ثبت کنید و فایل های خود را از طریق اینترنت برای چاپ به دستگاه ارسال کنید. در این حالت نیازی به حضور در کنار دستگاه ندارید و از هر موقعیت جغرافیایی که در آن هستید، قادر به کار با پرینتر خواهید بود.

قابلیت اتصال راحت به دستگاه های دیگر

جمع بندی

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X7400LX را با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که دارد می توان یکی از بهترین پرینترهای لیزری رنگی موجود در بازار دانست که به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. پس اگر در جستجوی یک پرینتر چند کاره برای چاپ در ابعاد بزرگ (حداکثر A3)، کپی و اسکن رنگی از اسناد هستید، پرینتر چند کاره سامسونگ SL-X7400LX را مدنظر داشته باشید!

چنانچه قصد خرید پرینتر چند کاره را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان بهترین قیمت پرینتر لیزری رنگی A3 را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید از ویژگی ها و قیمت به روز انواع پرینترهای لیزری مطلع شده و در صورت نیاز به خرید آنها اقدام نمایید.

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X7400LX





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 7 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی