پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X7500LX
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سامسونگ SL-X7500LX

چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ: مشکی/ رنگی: 50 برگ بر دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X7500LX

پرینتر سامسونگ SL-X7500LX یکی از انواع پرینترهای لیزری موجود در بازار است که برای استفاده در حجم کاری نیمه سنگین و سنگین گزینه ایده آلی به شمار می آید. این پرینتر از قابلیت های پرینت و کپی به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی (در حالت های یک رو و دو رو اتوماتیک) و اسکن برخوردار است و در شرکت ها، سازمان ها، دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر و به طور کلی کسب و کارهایی با حجم کاری زیاد قابل استفاده می باشد. برای آشنایی با ویژگی های پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X7500LX تا انتهای متن با ما همراه باشید.

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X7500LX

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگ SL-X7500LX

  • سرعتی عالی در چاپ را تجربه کنید!

یکی از ویژگی های مهم چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X7500LX سرعت چاپ بسیار مطلوب آن است که باعث شده تا بتوان بر روی آن برای انجام چاپ های متوالی در تعداد بالا حساب باز کرد. این پرینتر لیزری قادر به پرینت و کپیِ 50 برگ در دقیقه می باشد و به شما در انجام پروژه های چاپ و تکثیر سنگین کمک زیادی می کند. لازم به ذکر است که پرینتر سه کاره سامسونگ SL-X7500LX در هنگام روشن کردن دستگاه نیز از سرعت مناسبی برخوردار بوده و اولین پرینت خروجی بر روی برگه A4 را در عرض 7.2 ثانیه به شما ارائه می دهد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگ SL-X7500LX

  • کیفیت عالی در کنار سرعت بالا!

اگر به دنبال پرینتری هستید که خیالتان را بابت کیفیت و وضوح چاپ راحت کند، چاپگر سه کاره سامسونگ SL-X7500LX مناسب شما خواهد بود! رزولوشن این پرینتر در هنگام چاپ سیاه و سفید و رنگی برابر با 1200 * 1200 dpi است و کیفیتی عالی در پرینت را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین تصاویر رنگی و به خصوص متون سیاه و سفید چاپ شده با پرینتر لیزری سامسونگ SL-X7500LX از وضوح و میزان خوانایی بالایی برخوردار خواهند بود.

کیفیت عالی در کنار سرعت بالا!

  • دوام بالا، مناسب برای حجم کاری سنگین

در حالت کلی چاپگر لیزری سامسونگ SL-X7500LX توان انجام 250 هزار چاپ در طول ماه را دارد و یکی از پرینترهای با دوام و قدرتمند موجود در بازار به حساب می آید. باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که از جانب شرکت سامسونگ توصیه شده تا از این پرینتر برای انجام 25 هزار تا 50 هزار چاپ در طول ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یافته و به کیفیت عملکرد آن به مرور زمان آسیب وارد نشود. در مجموع پرینتر اداری سامسونگ SL-X7500LX برای استفاده در حجم کاری سنگین مناسب خواهد بود و انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

دوام بالا، مناسب برای حجم کاری سنگین

  • امکان تهیه اسکن رنگی از اسناد

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز می توانید از چاپگر چند کاره سامسونگ SL-X7500LX استفاده کنید! این پرینتر دارای یک اسکنر تخت و مجهز به ADF (با ظرفیت 100 برگ) می باشد و قابلیت اسکن سیاه و سفید و رنگی و ذخیره فایل خروجی در فرمت های PDF، JPG، TIFF، XPS و PDF قابل جستجو را داراست. رزولوشن اسکنر تعبیه شده در پرینتر چند کاره سامسونگ SL-X7500LX برابر با 600 dpi است و کیفیت مناسبی را به شما ارائه می دهد. از دیگر قابلیت های این اسکنر می توان به ارسال فایل های اسکن شده به آدرس ایمیل، سرور FTP و حافظه های USB اشاره کرد.

  • توان بالا در انجام کپی های متوالی

همان طور که اشاره کردیم، پرینتر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X7500LX توانایی انجام کپی با سرعت 50 برگ در دقیقه را دارد. رزولوشن این پرینتر در هنگام کپی برابر با 600 x 600 dpi است و امکان بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد و انجام حداکثر 9999 کپی را در اختیار شما می گذارد.

توان بالا در انجام کپی های متوالی

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung MultiXpress SL-X7500LX

  • پشتیبانی از تونر کارتریج های با کیفیت و پُر ظرفیت

تونر کارتریج نقش عمده ای در کیفیتِ چاپ و عملکرد دستگاه ایفا می کند و اگر از تونر کارتریج های نامرغوب و غیر اصل استفاده کنید، ممکن است پرینتر شما با مشکلات عمده ای مواجه شود! پرینتر لیزری رنگی سامسونگ SL-X7500LX با یک تونر کارتریج مشکی از مدل CLT-K806S (با ظرفیت چاپ 45000 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی از مدل های CLT-C806S، CLT-Y806S و CLT-M806S (با ظرفیت چاپ 30000 برگ) سازگار است که از با کیفیت ترین تونر کارتریج های سامسونگ محسوب می شوند. به طوری که در طول مدت استفاده از آنها مشکلاتی مانند افت کیفیت یا خشک شدن برای آنها پیش نخواهد آمد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung MultiXpress SL-X7500LX

  • گنجایش بالای کاغذ

در حالت استاندارد پرینتر لیزری اداری سامسونگ SL-X7500LX به دو سینی 520 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی مجهز است و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذهای معمولی در سایزهای A3، A4 و کوچکتر، کاغذهای ضخیم، نازک، پانچ شده، از پیش چاپ شده، بازیافتی، مقوای نازک و ضخیم، کاغذ سربرگ دار، رنگی، براق، لیبل، پاکت نامه و... به عنوان کاغذ ورودی به این پرینتر استفاده کنید.

گنجایش بالای کاغذ

نکته قابل ذکر در رابطه با پرینتر لیزری A3 سامسونگ SL-X7500LX این است که امکان استفاده از دو سینی اختیاری 520 برگی و سینی های بزرگ 2000 و 3000 برگی نیز در کنار آن وجود دارد. پس در صورت نیاز به کاغذ بیشتر، با تهیه سینی های اختیاری قادر هستید تا گنجایش کلی کاغذ دستگاه خود را به 6140 برگ برسانید و خیال خود را بابت قرار دادن چند باره کاغذ در پرینتر در حین چاپ های متوالی راحت کنید.

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X7500LX

  • سخت افزار قدرتمند، ضامن سریع و روان بودن عملکرد دستگاه

پرینتر لیزری چند کاره سامسونگ SL-X7500LX به یک پردازنده مرکزی 1500 مگاهرتزی، حافظه رم 6 گیگابایتی و هارد دیسک 320 گیگابایتی مجهز است. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم عملکردی نرم و روان را به شما ارائه می دهند و از بروز مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم جلوگیری می کنند. ضمن اینکه پرینتر سامسونگ SL-X7500LX دارای یک صفحه نمایش 10.1 اینچی رنگی و تمام لمسی نیز هست که اعمال تنظیمات و کار با دستگاه را حتی برای افراد تازه کار بسیار آسان می کند.

سخت افزار قدرتمند، ضامن سریع و روان بودن عملکرد دستگاه

  • نصب، راه اندازی و اتصال آسان به دستگاه های دیگر

اتصال چاپگر لیزری رنگی سامسونگ SL-X7500LX به دستگاه های دیگر از طریق کابل انجام می شود. این پرینتر دارای پورت پُر سرعت USB 3.0 است و به آسانی به دستگاه های دیگر متصل می شود. همچنین پرینتر سامسونگ مدل Samsung MultiXpress SL-X7500LX با شبکه های کابلی نیز سازگار است و امکان کار تیمی و گروهی را به شما می دهد. به طوری که با اتصال پرینتر به شبکه، از چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن دسترسی داشته باشید.

نصب، راه اندازی و اتصال آسان به دستگاه های دیگر

از دیگر راه های ارتباطی پرینتر تحت شبکه سامسونگ SL-X7500LX استفاده از سرویس های Apple AirPrint، Mopria، Samsung Cloud Print و Google Cloud Print است. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها می توانید فایل های مورد نظرتان را از طریق اینترنت به دستگاه ارسال کرده و دستور چاپ آنها را از راه دور صادر کنید. در این حالت در هر جایی که هستید و از طریق هر دستگاهی که به آن دسترسی دارید، قادر به کار با چاپگر سامسونگ SL-X7500LX خواهید بود.

جمع بندی

اگر به دنبال بالاترین کیفیت در چاپ در ابعاد بزرگ (حداکثر A3) هستید و در عین حال سرعت چاپ نیز برایتان اهمیت دارد، پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X7500LX توقعات شما را به بهترین شکل برآورده خواهد کرد. این پرینتر سه کاره تمام نیازهای شما در زمینه چاپ، کپی و اسکن را برطرف می کند و کارایی بالایی در انواع محیط های نیازمند به چاپ و تکثیر دارد.

شما می توانید برای دریافت بهترین قیمت پرینتر لیزری رنگی سامسونگ SL-X7500LX و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر لیزری، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر و ثبت نظرات خود در رابطه با این محصول در بخش کامنت ها، به کاربران دیگر در انتخاب پرینتر لیزری مورد نظرشان کمک کنید.

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X7500LX





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 6 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی