پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-M2875DW
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Xpress SL-M2875DW

چاپ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ: 29 برگ بر دقیقه

رزولوشن چاپ: 600*4800 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-M2875DW

وجود یک پرینتر با کیفیت و مرغوب این روزها در اکثر ادارات و شرکت ها ضروری است و اگر پرینتر مورد استفاده شما از کارایی مناسب برخوردار نباشد، باعث افت بازده کاری کارکنان می شود. به عنوان مثال تصور کنید که برای چاپ گزارش های مالی به دلیل ضعف پرینتر ممکن است به دردسر بیفتید! برای اینکه با این مشکلات مواجه نشوید، ما استفاده از پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-M2875DW را به شما پیشنهاد می کنیم.

پرینتر سامسونگ مدل Samsung Xpress SL-M2875DW در دسته پرینترهای لیزریِ سه کاره جای دارد و قادر به پرینت، کپی و اسکن می باشد. با استفاده از این پرینتر قادر به چاپ و کپی سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو اتوماتیک و تهیه اسکن رنگی از اسناد خواهید بود.

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-M2875DW

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگ SL-M2875DW

  • بالاترین کیفیت در چاپ سیاه و سفید

از آنجا که چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-M2875DW دارای رزولوشن 4800*600 dpi است، خیالتان بابت کیفیت و وضوح موارد چاپ شده با آن راحت خواهد بود! این پرینتر توانایی بالایی در چاپ تصاویر و به خصوص متون سیاه و سفید دارد و بالاترین میزان خوانایی و کیفیت را به شما ارائه می دهد. همچنین رزولوشن پرینتر تک کاره سامسونگ SL-M2875DW در هنگام کپی 600*600 dpi است و برای تهیه کپی از اسناد با کیفیتی مطلوب نیز می توانید بر روی آن حساب باز کنید.

  • توان کاری مناسب برای مصارف اداری

حداکثر توان ماهیانه پرینتر سامسونگ SL-M2875DW انجام 12000 چاپ است و از این جهت می توان گفت که این پرینتر برای استفاده در ادارات، شرکت ها و سازمان های کوچک و برای استفاده در حجم کاری کم مناسب می باشد. توجه داشته باشید که اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود و جلوگیری از افت عملکرد آن به مرور زمان هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سامسونگ، از آن برای 250 تا 2000 پرینت در طول ماه استفاده نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگ SL-M2875DW

  • هر دو ثانیه یک چاپ!

سرعت چاپ و کپی های متوالی پرینتر سامسونگ SL-M2875DW برابر با 29 برگ در دقیقه است و در حدود هر 2 ثانیه یک خروجی چاپ شده را به شما ارائه می دهد. این میزان سرعت برای یک پرینتر رومیزی اداری کاملاً قابل قبول است و باعث سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود. همچنین پرینتر اداری سامسونگ SL-M2875DW در هنگام روشن شدن و راه اندازی نیز سرعت مناسبی دارد و اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 8.5 ثانیه انجام می دهد.

  • تهیه اسکن از اسناد با بالاترین کیفیت

علاوه بر پرینت و کپی، چاپگر سه کاره سامسونگ مدل Samsung Xpress SL-M2875DW برای تهیه اسکن از اسناد به صورت سیاه و سفید یا رنگی نیز به کار شما خواهد آمد. اسکنر به کار رفته در این پرینتر مجهز به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 40 برگ است و از رزولوشن اپتیکال عالی 1200*1200 dpi بهره می برد. به این ترتیب کیفیت و وضوح فایل های اسکن شده با آن به طور کامل تضمین شده می باشد! از دیگر ویژگی های اسکنر موجود در پرینتر چند کاره سامسونگ SL-M2875DW می توان به امکان ارسال فایل های خروجی به اکانت ایمیل اشاره کرد.

تهیه اسکن از اسناد با بالاترین کیفیت

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung Xpress SL-M2875DW

  • تونر کارتریج هایی با دوام و با کیفیت

در پرینتر سیاه و سفید سامسونگ SL-M2875DW یک تونر کارتریج مشکی قابل استفاده است. این پرینتر لیزری با تونر کارتریج های MLT-D116S و MLT-D116L سازگار می باشد که از جمله با کیفیت ترین تونر کارتریج های سامسونگ هستند. ظرفیت چاپ این تونر کارتریج ها به ترتیب برابر با 1200 برگ و 3000 برگ است و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

  • چاپ استاندارد در ابعاد A4

در پرینتر لیزری سامسونگ SL-M2875DW یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره تک برگی به کار رفته است و امکان استفاده از کاغذهای معمولی در ابعاد حداکثر A4، کاغذهای آرشیوی، از پیش چاپ شده، بازیافتی، کاغذهای نازک و ضخیم، لیبل، پاکت نامه و مدیاهای شفاف به عنوان کاغذ ورودی در آنها وجود دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung Xpress SL-M2875DW

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-M2875DW

  • فایل های موجود بر روی گوشی تان را به صورت مستقیم چاپ کنید!

از جمله مشخصات کاربردی چاپگر لیزری سامسونگ SL-M2875DW باید به پشتیبانی آن از شبکه بی سیم وای فای اشاره کرد که باعث می شود تا بتوانید انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و دستگاه های دیگر را به صورت وایرلس به آن متصل نمایید. در این حالت دیگر نیازی به انتقال فایل های موجود بر روی گوشی به کامپیوتر برای چاپ آنها ندارید و به صورت مستقیم می توانید این فایل ها را از روی گوشی پرینت کنید. علاوه بر این، پرینتر وایرلس سامسونگ SL-M2875DW با اپلیکیشن Samsung Mobile Print نیز سازگار است که با نصب آن بر روی گوشی، از راه دور قادر به کار پرینتر خواهید بود.

  • بدون نیاز به حضور در کنار دستگاه، با آن کار کنید!

پرینتر لیزری چند کاره سامسونگ SL-M2875DW از سرویس های ارائه دهنده خدمات چاپ از راه دور پشتیبانی می کند. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها قادر خواهید بود تا از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید و از طریق هر دستگاهی که به آن دسترسی دارید، با این پرینتر لیزری سامسونگ کار کنید و فایل های مورد نظرتان جهت چاپ را از طریق اینترنت به آن ارسال نمایید. از جمله این سرویس ها می توان به Apple AirPrint، Google Cloud Print و Mopria اشاره کرد.

فایل های موجود بر روی گوشی تان را به صورت مستقیم چاپ کنید!

  • قابلیت استفاده در شبکه، مناسب برای کارهای تیمی

علاوه بر اتصال بی سیم، می توان چاپگر چند کاره سامسونگ SL-M2875DW را از طریق کابل نیز به دستگاه های دیگر متصل کرد. برای این منظور می توانید از پورت USB موجود بر روی بدنه دستگاه بهره ببرید. ضمن اینکه امکان استفاده از پرینتر لیزری سامسونگ SL-M2875DW در شبکه های کابلی نیز وجود دارد. این ویژگی برای کسب و کارهایی که به صورت تیمی و گروهی انجام می شود، کارایی بالایی دارد و امکان استفاده از پرینتر از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان را ایجاد می کند.

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید پرینتر سامسونگ مدل Samsung Xpress SL-M2875DW از قابلیت های متعددی برخوردار است و یکی از ایده آل ترین پرینترهای چند کاره برای مصارف اداری و شرکتی محسوب می شود. شما می توانید پرینتر اداری سامسونگ SL-M2875DW را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای دریافت قیمت پرینتر لیزری و اطلاع از نحوه خرید پرینتر چند کاره به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-M2875DW





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 2 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی