تخته وایت برد کلاسیک زهوار ضخیم شیدکو سایز 122*220 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

وایت برد شیدکو سایز 122*220

موقعیت نصب: دیواری
جنس بدنه: فلز
جنس رویه: دارای صفحه مغناطیسی

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو 

اگر قصد خرید وایت برد در ابعاد بزرگ دارید و در جستجوی یک وایت برد با کیفیت، خوش ساخت و دارای قیمت مناسب هستید، تخته وایت برد کلاسیک زهوار ضخیم شیدکو سایز 220*122 سانتی متر انتخابی کاملاً ایده آل برای شما است. شرکت ایرانی شیدکو یکی از شرکت های خوشنام در عرصه تولید انواع تجهیزات آموزشی برای مدارس به حساب می آید و وایت بردهای سری کلاسیک آن محبوبیت بالایی در میان کاربران دارند.

تابلو وایت برد شیدکو سایز 220*122 سانتی متر همان طور که در عنوان آن نیز آمده، دارای زهوارهای ضخیم آلومینیومی در اطراف صفحه خود است. این زهوارها دارای ضخامت 3.5 سانتی متر هستند و استحکام و جلوه ای زیبا به آن بخشیده اند. همچنین در محل اتصال این زهوارها در گوشه های تخته، اتصالات پلاستیکی دو تکه به کار رفته اند که مانع از دیده شدن پیچ نصب می شوند.

تخته وایت برد کلاسیک زهوار ضخیم شیدکو سایز 122*220 سانتی متر

اتصال تخته وایت برد کلاسیک شیدکو در سایز 122*220 سانتی متر به دیوار به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود. این وایت برد دارای چهار گیره نصب نیز هست که به منظور نصب آسان تر و محکم تر تخته می توانید بر روی آنها حساب ویژه ای باز کنید.

ویژگی دیگر وایت برد شیدکو در اندازه 220*122 سانتی متر صفحه فوق العاده با کیفیت آن است که مانند وایت بردهای مدرن از نوع مغناطیسی می باشد. نوشتن مطالب با ماژیک بر روی این صفحه و پاک کردن آنها به شکلی کاملاً نرم و روان انجام می شود و از این جهت به بهتر و با کیفیت تر برگزار شدن کلاس شما کمک زیادی می کند. صفحه این وایت برد ضد خش و براق بوده و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که علاوه بر نوشتن، امکان چسباندن کاغذ با استفاده از مگنت نیز بر روی این تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو برای شما فراهم است.

 

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو

تخته وایت برد کلاسیک زهوار ضخیم شیدکو سایز 122*220 سانتی متر

نکته مهم و قابل ذکر دیگر در رابطه با تخته وایت برد کلاسیک زهوار ضخیم شیدکو سایز 220*122 سانتی متر طول عمر و استحکام بالای آن است. در داخل این تابلو از لایه های مشبک همراه با پرس گرم و در پشت آن از ورق فلزی گالوانیزه ضد زنگ استفاده شده است. بنابراین این وایت برد در اثر گذر زمان حتی در شرایط سخت محیطی و رطوبت زیاد تاب بر نمی دارد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما در کلاس های درس خواهد بود.

تخته وایت برد کلاسیک زهوار ضخیم شیدکو سایز 122*220 سانتی متر

 

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که تخته وایت برد زهوار ضخیم شیدکو مجهز به یک جاماژیکی آلومینیومی نیز هست که دارای ابعاد مناسب و استحکام بالایی می باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت تخته وایت برد شیدکو 122*220 و نحوه خرید تجهیزات آموزشی را کسب نمایید. همچنین چنانچه در رابطه با نصب وایت برد پس از خرید به راهنمایی نیاز داشتید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

 

تخته وایت برد کلاسیک زهوار ضخیم شیدکو سایز 122*220 سانتی متر





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 24 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی