پاوربانک تسکو TSCO TP 857 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک تسکو TP 857

وزن: 225 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، دستگاه های دارای پورت لایتنینگ، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TP 857

اگر به یک پاوربانک خوش ساخت، سبک و دارای پورت های مختلف برای شارژ دستگاه های دیجیتال همراه خود نیاز دارید، ما به شما پاور بانک تسکو مدل TSCO TP 857 را پیشنهاد می کنیم. ظرفیت این پاور بانک برابر با 10 هزار میلی آمپر ساعت است و به خوبی از عهده سه تا چهار با شارژ کردن یک گوشی هوشمند در طول روز بر می آید. با استفاده از پاوربانک تسکو TSCO TP 857 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نباشید و با خیالی راحت به انجام کارهای روزانه تان بپردازید!

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TP 857

شارژر همراه تسکو TP 857 دارای دو پورت خروجی از نوع USB و USB Type-C است که از آنها برای شارژ دستگاه های مختلف می توانید استفاده کنید. مجهز بودن به پورت USB Type-C یکی از مزیت های این پاوربانک دو پورت است و کیفیت و سرعت شارژ مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که شدت جریان خروجی پاوربانک تایپ سی تسکو مدل TP 857 حداکثر برابر با 2.1 آمپر می باشد و از این جهت علاوه بر گوشی موبایل، برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی نیز قابل استفاده می باشد.

همراه با پاوربانک 10000 میلی آمپر تسکو مدل TP 857 یک کابل شارژ نیز ارائه می شود که در یک سمت دارای رابط USB Type-C و در سمت دیگر دارای رابط لایتنینگ می باشد. بنابراین امکان استفاده از این پاوربانک برای شارژ گوشی های آیفون و به طور کلی تمام دستگاه های دارای پورت لایتنینگ می توان بهره برد. این کابل در داخل بدنه پاوربانک برای گوشی آیفون جایگذاری شده و به همین دلیل حمل و جابجایی آن به همراه پاوربانک به آسانی انجام می شود.

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TP 857

پاوربانک تسکو TSCO TP 857 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

از لحاظ ظاهری نیز پاوربانک تسکو TSCO TP 857 با ظرفیت 10000 میلی آمپر انتظارات شما را برآورده می کند. این شارژر همراه علاوه بر مجهز بودن به جایگاه کابل که به آن اشاره کردیم، به شکلی باریک و سبک طراحی شده و تنها دارای 13 میلی متر ضخامت و 225 گرم وزن است. این وزن کم باعث می شود تا در هنگام قرار دادن آن در کیف، اصلاً متوجه وزن پاوربانک ده هزار تسکو در حین حمل نشوید!

پاوربانک تسکو TSCO TP 857 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

بر روی بدنه پاور بانک جیبی تسکو TP 857 یک پورت لایتنینگ نیز تعبیه شده که از آن برای شارژ باتری دستگاه باید استفاده کنید. لازم به ذکر است که نوع باتری به کار رفته در این شارژر همراه لیتیوم-پلیمر است و برای شارژ کامل آن به 6 ساعت زمان نیاز می باشد. شدت جریان ورودی این پاور بانک 10000 برابر با 2.1 آمپر است و از این جهت سرعت مناسب شارژگیری آن تضمین شده می باشد! شارژر همراه تسکو مدل TSCO TP 857 به نشانگرهای LED نیز مجهز است که از طریق آنها از میزان شارژ باتری دستگاه مطلع خواهید شد.

در پایان می توان ویژگی های مهم پاوربانک تسکو مدل TSCO TP 857 را مجهز بودن به دو پورت خروجی USB و USB Type-C، امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان، مجهز بودن به کابل جایگذاری شده در بدنه، قابلیت شارژ انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS، وزن سبک و شارژ باتری پاوربانک از طریق درگاه لایتنینگ دانست.

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TP 857

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه اطلاعات لازم در مورد بهترین قیمت پاوربانک به شما هستند که برای ارتباط آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با نحوه خرید پاور بانک گوشی تسکو TP 857 سؤال خاصی دارید، آن را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر ثبت نمایید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.

پاوربانک تسکو TSCO TP 857 با ظرفیت 10000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 20 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی