کیبورد باسیم سادیتا SADATA SK1500
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کیبورد سادیتا SK1500

نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB
تعداد کلید: 104 عدد
معرفی کیبورد با سیم سادیتا SK1500

اگر قصد خرید کیبورد دارید و در جستجوی یک کیبورد با کیفیت، با دوام و مقرون به صرفه هستید، کیبورد باسیم سادیتا SADATA SK1500 را به شما پیشنهاد می کنیم. این کیبورد برای کسانی عرضه شده که قصد پرداخت هزینه زیادی را ندارند و در عین حال به دنبال یک کیبورد خوش ساخت هستند!

کیبورد یکی از لوازم جانبی کامپیوتر است که کیفیت عملکرد آن نقش مهمی در پیشبرد کارهای روزمره شما دارد. پس در انتخاب کیبورد مورد استفاده خود باید دقت بالایی داشته باشید. کیبورد سادیتا SK1500 از جمله کیبوردهای پرفروش موجود در بازار است که برای کارهای روزمره با کامپیوتر یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.

معرفی کیبورد با سیم سادیتا SK1500

مشخصات فنی کیبورد کامپیوتر SADATA SK1500

کیبورد باسیم سادیتا مدل SADATA SK1500 دارای 104 کلید برای انجام فعالیت های کامپیوتری و 11 کلید میانبر می باشد. اگر به گوش دادن به موسیقی در حین کار عادت دارید، کیبورد سادیتا SK1500 کمک زیادی به شما خواهد کرد. چرا که این کیبورد به دکمه های مخصوص پخش چند رسانه ای (مالتی مدیا) مجهز می باشد که باعث افزایش کارایی آن شده است.

مشخصات فنی کیبورد کامپیوتر SADATA SK1500

اتصال صفحه کلید سادیتا SK1500 به کامپیوتر از طریق کابل USB آن انجام می شود. برای استفاده از این صفحه کلید کار سختی پیش رو نخواهید داشت و تنها کافی است تا کابل آن را به پورت USB کامپیوتر مورد نظر خود متصل نمایید. در این حالت نیازی به نصب درایور و نرم افزار خاصی نیست و بالافاصله پس از اتصال کابل به کامپیوتر، کیبورد قابل استفاده خواهد بود. لازم به ذکر است که طول کابل کیبورد با سیم سادیتا SK1500 برابر با 1.5 متر است و فضای کافی برای کار با آن را برای شما فراهم می آورد. در مجموع می توان گفت از آنجا که کیبورد باسیم SADATA SK1500 با انواع نسخه های سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد، در استفاده از آن کار سختی پیش رو نخواهید داشت.

مشخصات فنی کیبورد کامپیوتر SADATA SK1500

به منظور راحت تر شدن کار با کیبورد سیمی سادیتا SADATA SK1500، بر روی دکمه های آن حروف فارسی حک شده است. کیفیت این حروف بسیار مطلوب بوده و با مرور زمان کمرنگ یا پاک نمی شوند. همچنین دکمه های این کیبورد از ابعاد مناسبی به نسبت ابعاد کلی دستگاه برخوردارند و کار با آنها با دقت و سرعت بالایی انجام می شود.

کیبورد باسیم سادیتا SADATA SK1500

کیبورد باسیم سادیتا SADATA SK1500 در ابعاد 480*220*20 میلی متر و وزن 400 گرم ارائه شده و فضای زیادی از میز محل کار شما را اشغال نمی کند. این کیبورد در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاوم است و از این جهت دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

کیبورد باسیم سادیتا SADATA SK1500

یکی از ویژگی های مهم کیبورد کامپیوتر سادیتا SADATA SK1500 عملکرد نرم و روان دکمه های آن است که باعث می شود این کیبورد برای کسانی که ساعات زیادی از طول روز را به کار با کامپیوتر می گذرانند، بسیار مناسب باشد. از این جهت تایپیست ها و برنامه نویس ها می توانند حساب ویژه ای بر روی کیبورد ساده کامپیوتر سادیتا SK1500 باز کنند!

شما می توانید برای دریافت قیمت کیبورد کامپیوتر و همچنین نحوه خرید انواع کیبورد با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کیبورد باسیم سادیتا SADATA SK1500





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی