ماشین حساب کاسیو Casio JW-210TV
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو JW-210TV

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو JW-210TV

اگر از آن دسته افرادی هستید که به خاطر ضعف و کند بودن ماشین حساب در انجام محاسبات روزانه تان به مشکل برخورده اید، حتماً از اهمیت یک ماشین حساب مرغوب و با کیفیت با خبر هستید. برای اینکه با چنین مشکلاتی روبه رو نشوید و خیالتان بابت محاسبه دقیق و سریع در کارتان راحت باشد، ما به شما ماشین حساب کاسیو مدل JW-210TV را پیشنهاد می دهیم.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو JW-210TV

ماشین حساب کاسیو Casio JW-210TV یکی از انواع ماشین حساب فروشگاهی موجود در بازار است که در ابعاد 178.5 * 107 * 26.1 میلی متر ارائه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماشین حساب خوش ساخت به دکمه هایی پلاستیکی مجهز است که بسیار نرم و راحت هستند. فاصله این دکمه ها از یکدیگر مناسب است و در هنگام کار کردن با آنها دقت و سرعت شما در وارد کردن ارقام افزایش می یابد.

شاید بتوان ویژگی منحصر به فرد ماشین حساب ساده کاسیو JW-210TV را در صفحه نمایش آن دانست. این نمایشگر که قابلیت نمایش 12 رقم را دارد، دارای امکان تنظیم زاویه نیز هست و به شما اجازه می دهد تا متناسب با شرایط محل استفاده، زاویه قرارگیری آن را تغییر دهید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو JW-210TV

ویژگی دیگر ماشین حساب کاسیو مدل Casio JW-210TV توانایی آن در تأمین انرژی از نور محیط در کنار باتری است. این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio در طول روز و در مکان های دارای نور کافی بدون نیاز به باتری عمل می کند و بدین ترتیب در هزینه های شما بابت تعویض باتری آن صرفه جویی می شود.

ماشین حساب کاسیو Casio JW-210TV

با استفاده از ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو JW-210TV قادر به انجام محاسبات روزمره از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذر و همچنین ذخیره سازی ارقام در حافظه و کار با آنها خواهید بود. این ماشین حساب فروشگاهی دارای دکمه های TAX+ و TAX- نیز هست که در محاسبات فروشگاهی کاربرد بالایی دارند. این دکمه ها امکان تعریف مالیات و استفاده از آن در محاسبه قیمت خرید یا فروش اجناس را برای شما ایجاد می کنند.

ماشین حساب کاسیو Casio JW-210TV

در کنار دکمه های TAX+ و TAX- دو سوئیچ بر روی بدنه ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio مدل Casio JW-210TV تعبیه شده است که برای تعریف تعداد ارقام پس از ممیز در اعداد اعشاری و همچنین نحوه گرد کردن اعداد مورد استفاده قرار می گیرند.

رنگ بندی متنوع و زیبا، طول عمر و دوام بسیار بالا و قیمت مناسب از دیگر مشخصات ماشین حساب کاسیو Casio JW-210TV هستند که باعث محبوبیت آن در میان کاربران و فروش بالای این ماشین حساب در بازار شده است. اگر شما هم قصد خرید ماشین حساب ساده کاسیو JW-210TV را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان راهنمایی های لازم در این زمینه را به شما ارائه دهند.

ماشین حساب کاسیو Casio JW-210TV





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی