دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW930
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW930

عمر لامپ: 20000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: 800*1280
شدت روشنایی: 10000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW930

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW930 یک ویدئو پروژکتور حرفه ای و با کیفیت است که برای نمایش تصاویر در اکثر محیط ها می توان از آن استفاده کرد. از سالن های سخنرانی و همایش تا محیط هایی مانند نمایشگاه، موزه، گالری و... می توان از این دیتا ویدئو پروژکتور بهره برده و از تصاویری درخشان و شفاف بهره مند شوید!

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW930

قابلیت نصب و راه اندازی آسان، برخورداری از پورت های ارتباطی به روز و توانایی بالا در نمایش طبیعی رنگ ها بخشی از ویژگی هایی می باشد که باعث محبوبیت بالای ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-RW930B/W در میان کاربران شده است.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW930

مسلما از ویدئو پروژکتورهایی با شدت روشنایی پایین نمی توان برای نمایش تصاویر در زیر نور آفتاب بهره برد. دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW930 دارای میزان روشنایی 10 هزار لومن است و در محیط های کاملا روشن نیز تصاویری درخشان به شما ارائه می دهد. بنابراین اگر قصد برگزاری رویدادی تفریحی، فرهنگی یا مذهبی در فضای باز همراه با نمایش تصاویر در آن دارید، می توانید بر روی این ویدیو پروژکتور حساب باز کنید!

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW930

در رابطه با کیفیت تصاویر به نمایش درآمده توسط ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RW930 باید بگوییم که این ویدیو پروژکتور دارای رزولوشن 1280*800 پیکسل و نسبت کنتراست 10000:1 است و تصاویری با کیفیتی مطلوب به شما ارائه می دهد. این ویدئو پروژکتور رنگ مشکی را با عمقی مناسب و رنگ های روشن را به شکلی شفاف به نمایش در می آورد و به این ترتیب تصاویر طبیعی تر و زنده تر خواهند بود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW930

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW930B/W یک ویدئو پروژکتور لیزری است و تا 20 هزار ساعت در حالت عادی و 24 هزار ساعت در حالت اقتصادی (اکو) نیازی به سرویس یا تعویض منبع پخش نوری پیدا نمی کند. از این جهت هزینه های نگهداری از آن بسیار پایین است و برای مدت ها می توانید از این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic بدون صرف هزینه اضافی بهره ببرید. بنابراین اگر قصد استفاده های تبلیغاتی از این دیتا پروژکتور در محیط هایی مانند موزه، هتل، نمایشگاه یا گالری و نمایش تصاویر در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته به صورت مداوم را دارید، این امکان برای شما مهیا است!

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW930

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW930 به لنز مدل ET-DLE170 مجهز است که از قابلیت هایی مانند زوم و فوکوس برقی و جابجایی بهره می برد. به طور کلی ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-RW930 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 50 تا 600 اینچ (معادل با 1.27 تا 15.24 متر) را دارد و می توان از آن هم در مکان های دارای فضای محدود و هم سالن های بزرگ استفاده کرد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW930

بر روی بدنه دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW930 پورت های ارتباطی به روز و تقریبا کاملی تعبیه شده که اتصال آن به دستگاه های دیگر را برای شما بسیار آسان می کند. بنابراین در اتصال دیتا ویدئو پروژکتور به کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور و... مشکل خاصی نخواهید داشت. حتی می توانید دیتا ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RW930 را از طریق پورت Multi Projector Sync به ویدئو پروژکتورهای دیگر متصل کنید و از آنها برای نمایش هم زمان تصاویر در کنار یکدیگر بهره ببرید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW930

ویدیو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW930 با فناوری DIGITAL LINK نیز سازگار است. با توجه به این ویژگی برای انتقال صدا و تصویر از دستگاه پخش به ویدئو پروژکتور به صورت هم زمان تنها به یک کابل ساده احتیاج خواهید داشت! ضمن اینکه استفاده از ویدیو پروژکتور Panasonic PT-RW930 در شبکه های کابلی و دسترسی به آن از دستگاه های مختلف امکان پذیر است.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW930

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW930 به خوبی انتظارات شما را در زمینه نمایش تصاویر با کیفیتی مطلوب برآورده می کند و انعطاف بالایی در استفاده در محیط های مختلف دارد.

برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic و همچنین خرید ویدئو پروژکتور می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW930





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی