پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS823dn
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لکسمارک MS823dn

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 65 و دو رو 39 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS823dn

شاید برایتان پیش آمده باشد که در هنگام پرینت های متوالی در تعداد زیاد، پرینتر شما با مشکل مواجه شده و در کار شما وقفه ایجاد کند. برای اینکه با چنین اتفاقاتی روبه رو نشوید و بتوانید با خیال راحت از پرینتر خود در حجم کاری سنگین استفاده کنید، ما به شما پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS823dn را پیشنهاد می کنیم.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS823dn

چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS823dn که از جمله انواع پرینترهای لیزری به شمار می آید، و می توان از آن برای انجام 300 هزار پرینت در ماه استفاده کرد. بنابراین این چاپگر لیزری لکسمارک برای استفاده در کسب و کارهایی با حجم کاری سنگین و دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر گزینه بسیار ایده آلی است. البته به این نکته هم باید اشاره کنیم که از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر برای حداقل 5000 و حداکثر 75000 پرینت در طول ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد. در این زمینه پیشنهاد می کنیم تا مقاله «مواردی مهم در خصوص نگهداری از پرینترهای لیزری» را مطالعه کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک MS823dn

کیفیت چاپ یکی از ویژگی های مهم پرینتر تک کاره لکسمارک MS823dn است. حداکثر میزان رزولوشن این پرینتر برابر با 1200 * 1200 dpi می باشد و کیفیتی عالی در چاپ تصاویر و به خصوص متون سیاه و سفید به شما ارائه می دهد. همچنین شما می توانید میزان رزولوشن دستگاه را متناسب با نیاز خود بر روی مقادیر پایین تر نیز تنظیم نمایید.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS823dn اولین پرینت را در عرض 4.2 ثانیه به شما ارائه می دهد و از این جهت نیازی نیست تا در هنگام روشن کردن دستگاه زمان زیادی را منتظر گرم و آماده به کار شدن آن بمانید. این ویژگی در مواقعی که به پرینت های فوری و اضطراری نیاز دارید، کارایی بالایی پیدا می کند و باعث سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود. ضمن اینکه سرعت پرینت های متوالی چاپگر تک کاره سیاه و سفید لکسمارک MS823dn برابر با 65 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 39 برگ در دقیقه در حالت دو رو است و کاملاً می توان بر روی آن برای پرینت در تعداد بالا حساب باز کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک MS823dn

برای پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک MS823dn یک صفحه نمایش 2.4 اینچی رنگی در نظر گرفته شده که کار با دستگاه را برای شما بسیار آسان می کند. لازم به ذکر است که این صفحه نمایش از نوع لمسی نیست و برای کار با آن باید از کلیدهای کنترلی موجود بر روی بدنه دستگاه استفاده نمایید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MS823dn

سینی اصلی چاپگر لیرزی لکسمارک مدل Lexmark MS823dn دارای ظرفیت کاغذ 550 برگ و سینی چند منظوره 100 برگی است و شما می توانید از کاغذهای معمولی در اندازه حداکثر A4، کاغذهای شفاف، لیبل و پاکت نامه به عنوان کاغذ ورودی به آنها بهره ببرید.

اگر قصد استفاده از پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک MS823dn برای چاپ های سنگین و در تعداد بالا را دارید، می توانید از سینی های اختیاری استفاده کرده و گنجایش کلی کاغذ دستگاه را به 4400 برگ برسانید. این پرینتر لیزری با سینی های 2100 برگی، 550 برگی (در دو مدل معمولی و دارای قابلیت قفل کردن) و 250 برگی سازگار است که باید آنها را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MS823dn

در  پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS823dn از یک تونر کارتریج لکسمارک Lexmark مشکی با ظرفیت چاپ 11000 برگ استفاده شده است. این پرینتر سیاه و سفید از تونر کارتریج های 58D1000 (ظرفیت 7500 برگ)، 58D1H00 (ظرفیت 15000 برگ)، 58D1X00 (ظرفیت 35000 برگ) و 58D1U00 (ظرفیت 55000 برگ) پشتیبانی می کند که در صورت استفاده از آنها برای مدتی طولانی خیالتان بابت تعویض تونر راحت خواهد بود.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS823dn

 پرینتر لیزری سیاه و سفید Lexmark MS823dn از قابلیت پرینت مستقیم از روی فلش مموری برخوردار است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به اتصال دستگاه به کامپیوتر، فلش مموری خود را به آن متصل کرده و فایل های موجود بر روی فلش را به صورت مستقیم چاپ کنید. این ویژگی به خصوص در مواقعی که فایل مورد نظر شما یا مشتریانتان بر روی فلش ذخیره شده و به پرینت فوری آن نیاز دارید، کاربرد بالایی دارد.

از پورت USB تعبیه شده بر روی بدنه پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS823 برای اتصال پرینتر به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل استفاده می شود. ضمن اینکه این پرینتر لیزری تک کاره مشکی با شبکه های کابلی پرسرعت سازگار است و امکان استفاده از آن به صورت متصل به چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان وجود دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MS823dn

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم سخت افزار به کار رفته در چاپگر لیزری لکسمارک MS823dn است که شامل پردازنده مرکزی دو هسته ای و حافظه رم 512 مگابایتی (با قابلیت ارتقا به 4608 مگابایت) می شود. این مشخصات سخت افزاری برای اینکه دستگاه با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن در حین کار مواجه نشود کافیست.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پرینتر لیزری لکسمارک MS823dn هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر سابقه استفاده از  پرینتر لکسمارک MS823dn را دارید، تجربیات خود را با دیگر کاربران از طریق ثبت نظر در قسمت «نظرات» به اشتراک بگذارید.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS823dn





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 12 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی