ماشین حساب کاسیو Casio MJ-12VC
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو MJ-12VC

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MJ-12VC

حتماً برایتان پیش آمده که در انجام کارهای روزمره خود به محاسبات ریاضی نیاز پیدا کرده باشید. ماشین حساب کاسیو Casio MJ-12VC به همین منظور طراحی شده و تمام نیازهای شما در انجام محاسبات معمولی و پایه ای ریاضی را پاسخگو است. پس اگر نیازی به محاسبات پیچیده و تخصصی ندارید و به دنبال خرید ماشین حساب مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، اینماشین حساب کاسیو یک گزینه ایده آل برای شما محسوب می شود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MJ-12VC

ماشین حساب ساده کاسیو Casio MJ-12VC از قابلیت ذخیره محاسبات در حافظه برخوردار بوده و به شما اجازه می دهد تا 150 مرحله از محاسبات قبلی انجام شده را مشاهده کنید. با استفاده از این ویژگی اگر در وارد کردن ارقام دچار اشتباه شده باشید، نیازی به تکرار محاسبه نیست و به راحتی می توانید آن را تصحیح نمایید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MJ-12VC

صفحه نمایش با کیفیت و شفاف یکی از مشخصات مهم ماشین حساب کاسیو مدل Casio MJ-12VC به شمار می آید که امکان نمایش حداکثر 12 رقم بر روی آن وجود دارد. از این جهت می توانید از این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio برای کار با اعداد بزرگ و یا محاسبه اعداد اعشاری بهره ببرید. ضمن اینکه نمایش ارقام به صورت تفکیک شده با فرمت های مختلف بر روی صفحه نمایش ماشین حساب رومیزی کاسیو MJ-12VC امکان پذیر است. برای این منظور می توانید با استفاده از دکمه DISP فرمت تفکیک مورد نظر خود را انتخاب و یا آن را تغییر دهید.

ماشین حساب کاسیو Casio MJ-12VC

علاوه بر محاسبات پایه ای، ماشین حساب ساده کوچک کاسیو MJ-12VC از قابلیت محاسبه درصد و جذر اعداد نیز برخوردار می باشد که در فعالیت های روزانه ممکن است به کارتان بیاید.

ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو MJ-12VC از لحاظ مشخصات ظاهری نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد. این ماشین حساب در رنگ بندی شاد و متنوعی ارائه شده و استفاده از آن جلوه ای جذاب و به دور از یکنواختی به میز محل کار شما در اداره یا مغازه خواهد بخشید. همچنین به دلیل کیفیت ساخت بسیار عالی برای سال ها می توانید از آن استفاده کنید و نگران آسیب دیدن دستگاه در برابر صدمات احتمالی مانند ضربه، خراشیدگی یا سقوط از ارتفاع نباشید.

ماشین حساب کاسیو Casio MJ-12VC

یکی دیگر از ویژگی های ماشین حساب کاسیو Casio MJ-12VC این است که به گونه ای طراحی شده تا کمترین میزان باتری را داشته باشد و شما را از تعویض گاه و بیگاه باتری بی نیاز کند. منبع تغذیه این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio هم باتری و هم نور محیط است و در محیط های روشن از باتری استفاده نمی کند. علاوه بر این اگر دستگاه برای مدتی در حالت روشن بدون استفاده باقی بماند، به صورت خودکار خاموش می شود تا در مصرف باتری صرفه جویی انجام شود.

شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 قیمت ماشین حساب کاسیو MJ-12VC را دریافت نمایید. چنانچه در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب کاسیو به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در قسمت «نظرات» همین صفحه مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهند.

ماشین حساب کاسیو Casio MJ-12VC





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 11 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی