دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C224
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C224

نوع: لیزری، ایستاده رنگی
زمان تهیه اولین کپی: سیاه و سفید: 6.9 ثانیه و رنگی: 8.3 ثانیه
سرعت کپی: 22 برگ A4 در دقیقه و 14 برگ A3 در دقیقه
وضوح چاپ:  1200*1200 dpi
حافظه: 2048 مگابایت

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C224

اگر به دنبال یک دستگاه کپی ایستاده برای مغازه خود هستید و به یک دستگاه با دوام و دارای طول عمر بالا احتیاج دارید، دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C224 انتظارات شما را به خوبی برآورده می سازد. این دستگاه کپی برای استفاده در حجم کاری متوسط ارائه شده و از جمله دستگاه های سه کاره تولید شرکت کونیکا مینولتا موجود در بازار می باشد. با استفاده از این دستگاه از قابلیت های کپی و پرینت سیاه و سفید و رنگی و اسکن بهره مند خواهید شد.

پشتیبانی از تونر کارتریج های با کیفیت و دارای ظرفیت چاپ بالا، قابلیت استفاده در شبکه و کیفیت ساخت مطلوب برخی از ویژگی هایی است که باعث محبوبیت دستگاه کپی ایستاده Bizhub C224 در میان کاربران شده است.

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C224

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C224

کیفیت بالا در کپی و پرینت یکی از مشخصات مهم دستگاه کپی کونیکا مینولتا مدل Bizhub C224 است. رزولوشن کپی این دستگاه برابر با 600*600 dpi و رزولوشن پرینت آن برابر با 1200*1200 dpi می باشد و کیفیتی عالی در کپی و چاپ تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که امکان پرینت با رزولوشن 1800*600 dpi نیز با استفاده از این دستگاه کپی وجود دارد که در این حالت می توانید از بالاترین میزان خوانایی، کیفیت و وضوح در چاپ بهره مند شوید.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C224

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C224 از قابلیت چاپ بر روی کاغذهای A4 و A3 برخوردار است که سرعت آن در این حالت ها به ترتیب برابر با 22 برگ و 14 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت در هر دو حالت کپی و پرینت یک رو و دو رو یکسان است که باعث شده تا این دستگاه کپی یکی از دستگاه های نسبتاً سریع در چاپ در ابعاد بزرگ به شمار آید.

همان طور که اشاره شد، دستگاه کپی چند کاره کونیکا مینولتا Bizhub C224 از قابلیت تهیه اسکن رنگی از اسناد برخوردار است. اسکنر تعبیه شده در این دستگاه فتوکپی امکانات یک اسکنر رومیزی را به شما می دهد و قادر به اسکن با سرعت 160 تصویر در دقیقه می باشد. از جمله امکاناتی که این اسکنر برای شما فراهم می آورد می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های JPEG، TIFF، PDF و XPS و ارسال مستقیم آنها به سرور FTP، فولدر موجود در شبکه، حافظه های USB و اکانت ایمیل اشاره کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C224

 

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta Bizhub C224

گنجایش کلی کاغذ دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C224 برابر با 1150 برگ، شامل دو سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره 150 برگی می باشد و امکان استفاده از کاغذهای A3، A4 و A5 در آنها وجود دارد. اگر قصد دارید تا از این دستگاه کپی ایستاده برای چاپ های متوالی استفاده کنید و به تعداد کاغذ بیشتری نیاز دارید، می توانید با تهیه سینی های کاغذ اختیاری گنجایش کلی کاغذ دستگاه خود را افزایش دهید.

دستگاه فتوکپی بیزهاب C224 از سینی 500 برگی، سینی دوگانه (ظرفیت هریک 500 برگ) و سینی بزرگ 2500 برگی پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که در سینی 2500 برگی تنها از کاغذهای A4 می توان استفاده کرد. همچنین ظرفیت کلی کاغذ این دستگاه 3650 برگ است و استفاده از همه این سینی ها در کنار هم امکان پذیر نیست.

در رابطه با تونر کارتریج های دستگاه کپی کونیکا مینولتا مدل Bizhub C224 نیز باید به این نکته اشاره کنیم که در این دستگاه از یک تونر کارتریج مشکی مدل TN322 (با ظرفیت چاپ 27000 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی مدل TN321 (با ظرفیت چاپ 25000 برگ) بهره برده شده است.

برای دریافت قیمت تونر دستگاه کپی کونیکا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta Bizhub C224

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C224

نکته ای که در هنگام استفاده از دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C224 باید مد نظر داشته باشید این است که این دستگاه با ویندوزهای XP، ویستا و 7 سازگار می باشد و در کار با نسخه های جدیدتر ویندوز ممکن است عملکرد قابل قبولی از خود ارائه ندهد. علاوه بر ویندوز، این دستگاه کپی رنگی از سیستم عامل های مک، لینوکس و یونیکس نیز پشتیبانی می کند.

دستگاه کپی 3 کاره رنگی کونیکا مینولتا Bizhub C224 به 2 گیگابایت حافظه رم و هارد دیسک دارای ظرفیت 250 گیگابایت مجهز بوده و فضای مناسب برای ذخیره فایل ها و اطلاعات چاپ را برای شما فراهم می آورد. این دستگاه کپی از شبکه های کابلی پرسرعت پشتیبانی می کند و برای کسب و کارهایی که به صورت تیمی انجام می شود انتخاب ایده آلی است. بر روی بدنه دستگاه فتوکپی چند کاره بیزهاب C224 پورت USB 2.0 نیز تعبیه شده که برای اتصال دستگاه به کامپیوتر یا لپ تاپ می توانید از آن استفاده کنید.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C224

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان از قیمت انواع دستگاه کپی مطلع شوید. همچنین چنانچه قصد خرید دستگاه کپی رنگی را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ایده برتر راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C224





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 24 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی