پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-6090
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اپسون Pro WF-6090

قابلیت: پرینت
حداکثر سایز کاغذ: A4
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 24 برگ و دورو 16 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: یک رو 24 برگ و دورو 16 برگ در دقیقه

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-6090

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-6090 یکی از پرینترهای با کیفیت موجود در بازار است که استفاده از آن باعث کاهش چشمگیر هزینه های شما خواهد شد! این پرینتر از به روز ترین تکنولوژی چاپ جوهر افشان بهره می برد و 50 درصد نسبت به پرینترهای لیزری سیاه و سفید و رنگی مصرف کمتری دارد. بنابراین اگر از هزینه ها و مشکلات ناشی از استفاده از پرینترهای لیزری خسته شده اید و قصد خرید پرینتر جوهر افشان با کیفیت را دارید، ما به شما چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-6090 را پیشنهاد می کنیم.

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-6090

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-6090

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل Epson Pro WF-6090 از قابلیت پرینت سیاه و سفید و رنگی در هر دو حالت یک رو و دو رو بهره می برد و بالاترین کیفیت در چاپ را به شما ارائه می دهد. این پرینتر دارای رزولوشن حداکثر 4800*1200 dpi است و تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از وضوح، میزان خوانایی و شفافیتی عالی بهره می برند. می توان گفت این پرینتر جوهر افشان اپسون Epson برای کسانی طراحی و عرضه شده که کیفیت چاپ برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-6090

در کنار کیفیت عالی، پرینتر تک کاره اپسون WF-6090 از سرعت چاپ مطلوبی نیز بهره می برد و می توان از آن در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط استفاده کرد. سرعت این چاپگر اپسون در هنگام چاپ متوالی در حالت چاپ یک رو به 24 برگ در دقیقه و در حالت چاپ دو رو به 16 برگ در دقیقه می رسد که سرعتی مناسب به خصوص برای چاپ رنگی می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-6090

باید به این نکته اشاره داشته باشیم که حداکثر توان ماهیانه پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-6090، چاپ 75000 برگ است و کاملا از پس وظایف سنگین بر می آید. اما اگر دوست دارید تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و دیرتر مجبور به سرویس آن شوید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت اپسون از این پرینتر تک کاره برای چاپ حداکثر 5000 برگ در ماه استفاده کنید. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-6090

گنجایش کلی کاغذ پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-6090 در حالت استاندارد برابر با 580 برگ، شامل یک سینی 500 برگی و سینی چند منظوره 80 برگی می باشد. این پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی قابلیت چاپ بر روی کاغذهای معمولی (اندازه حداکثر A4)، کاغذهای مخصوص چاپ عکس، پاکت نامه و انواع کاغذهای براق و مات اپسون را دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-6090

نکته قابل ذکر در رابطه با پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی اپسون WF-6090 در این زمینه این است که در صورتی که قصد استفاده از این دستگاه برای انجام چاپ های متوالی را دارید، می توانید دو سینی 500 برگی دیگر به صورت اختیاری تهیه کرده و ظرفیت کاغذ آن را به 1580 برگ برسانید. در این حالت دیگر نیازی به قرار دادن چند باره کاغذ در این پرینتر رنگی اپسون در حین چاپ نخواهید داشت و کارهایتان با سرعت بسیار بیشتری به پیش می رود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-6090

در پرینتر تک کاره جوهرافشان اپسون WF-6090 از یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی از سری کارتریج های مدل 748 اپسون استفاده شده است. ظرفیت چاپ کارتریج مشکی این مدل برابر با 2500 برگ و ظرفیت چاپ کارتریج های رنگی آن 1500 برگ می باشد و برای مدتی نسبتا طولانی شما را از تعویض آن ها بی نیاز می کند.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-6090 با کارتریج های 748XL با ظرفیت چاپ 5000 برگ برای کارتریج مشکی و 4000 برگ برای کارتریج های رنگی و 748XXL با ظرفیت چاپ 10000 برگ برای کارتریج مشکی و 7000 برگ برای کارتریج رنگی نیز سازگار است که در صورت نیاز به تعویض کارتریج می توانید از آنها در پرینتر خود استفاده کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-6090

توجه داشته باشید که چاپگر جوهر افشان رنگی اپسون WF-6090 فقط با کارتریج اپسون Epson سازگار می باشد و استفاده از کارتریج های دیگر ممکن است به عملکرد دستگاه آسیب جدی وارد کند.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-6090

چاپگر جوهرافشان تک کاره اپسون WF-6090 به پورت های USB 2.0 و اترنت مجهز است که امکان اتصال آن به کامپیوتر، لپ تاپ و شبکه از طریق کابل را فراهم می آورد. از این جهت این پرینتر برای ادارات و کسب و کارهایی که قصد استفاده از پرینتر به صورت تیمی را دارند، گزینه ایده آلی به شمار می آید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-6090

اگر شرایط محیط محل استفاده از چاپگر جوهر افشان اپسون WF-6090 برای کابل کشی مناسب نبود یا هزینه سنگینی را برای شبکه سازی به شما تحمیل می کرد، می توانید از این پرینتر به صورت بدون سیم استفاده کنید. پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-6090 به وای فای داخلی مجهز است و به شما اجازه می دهد تا به راحتی هر چه تمام تر گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و تمام دستگاه های دارای وای فای را به صورت مستقیم به آن متصل نمایید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-6090

یکی دیگر از امکاناتی که پرینتر جوهر افشان اپسون WF-6090 در اختیار شما می گذارد، قابلیت پرینت از راه دور است. به این معنا که شما می توانید بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه، فایل های خود را از طریق اینترنت و ایمیل به پرینتر ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از راه دور صادر کنید. برای این منظور ابتدا باید پرینتر خود را در یکی از سرویس های ارائه دهنده این فناوری مانند Epson Email Print، Epson iPrint Mobile App، Epson Remote Print، Apple AirPrint، Google Cloud Print یا Fire OS ثبت نمایید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با دریافت بهترین قیمت انواع پرینتر جوهر افشان و نحوه خرید پرینتر جوهر افشان با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-6090





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 21 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی