دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi FOH02
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

حضور و غیاب ویردی FOH02

نحوه شناسایی : اثر انگشت
ظرفیت اثر انگشت : نامحدود
نمایشگر : ندارد

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب ویردی FOH02

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi FOH02 در واقع یک اسکنر اثر انگشت است که برای ثبت ورود و خروج افراد مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه حضور و غیاب تنها از قابلیت تشخیص اثر انگشت بهره می برد و برای مجموعه های کاری کوچک و دارای پرسنل اندک یک گزینه ایده آل به شمار می آید.

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب ویردی FOH02

اگر به دنبال یک دستگاه کنترل تردد با کیفیت هستید و نیازی به دستگاه های حرفه ای ندارید، بهتر است تا با تهیه دستگاه حضور غیاب ویردی FOH02 هم از قابلیت های مناسب آن بهره مند شوید و هم با پرداخت هزینه کمتر در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Virdi FOH02

حضور و غیاب ویردی FOH02 فاقد حافظه داخلی است و تمام پردازش های لازم برای ثبت تردد بر روی کامپیوتر انجام می شود. برای این منظور باید دستگاه را از طریق کابل USB آن به کامپیوتر متصل نمایید. در این حالت دیگر برای ثبت ترددها و تعداد اثر انگشت های تعریف شده در دستگاه با محدودیت فضای ذخیره سازی مواجه نخواهید بود. برای اتصال دستگاه حضور غیاب ویردی FOH02 به کامپیوتر نیازی به نصب درایور ندارید و به محض اتصال کابل به پورت USB دستگاه توسط کامپیوتر شناسایی می شود.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Virdi FOH02

حسگر اثر انگشت به کار رفته در دستگاه کنترل تردد اثر انگشتی ویردی FOH02 از مقاومت بالایی در برابر خط و خش و لکه های چربی برخوردار است و از کیفیت عملکرد آن به مرور زمان کاسته نمی شود. این حسگر دارای قابلیت تشخیص اثر انگشت های جعلی و ساختگی از اثر انگشت های طبیعی و دارای بافت زنده است و امکان تقلب را عملا غیرممکن می سازد.

میزان دقت حسگر اثر انگشت دستگاه حضور و غیاب Virdi FOH02 برابر با 500 dpi است که باعث شده تا این دستگاه در کمتر از یک ثانیه قادر به معتبر بودن یا نبودن اثر انگشت باشد. بنابراین با استفاده از این دستگاه خیالتان بابت ثبت دقیق و سریع ورود و خروج کارکنان راحت خواهد بود.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi FOH02

همراه با دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi FOH02 نرم افزار مدیریتی نیز ارائه می شود که دسترسی به اطلاعات ثبت شده و گرفتن گزارش های مختلف را برای شما بسیار آسان می کند. از آنجا که این نرم افزار تحت وب است، می توانید از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور در کنار دستگاه، به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید. از جمله امکاناتی که نرم افزار دستگاه حضور و غیاب تحت وب Virdi FOH02 در اختیار شما قرار می دهد، می توان به میزان کارکرد ماهانه هر یک از پرسنل، محاسبه اضافه کاری و کسر کارها، نمایش تعداد ساعات مرخصی استفاده شده و مانده، امکان تعریف ساعات استراحت و نهار و اصلاح ساعات ورود و خروج ثبت شده در صورت نیاز اشاره کرد.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi FOH02

برای دریافت قیمت دستگاه حضور غیاب و همچنین نحوه خرید دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ویردی FOH02 می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi FOH02

 





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 21 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی