گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8X با ظرفیت 128 گیگابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل هواوی Honor 8X

رنگ : مشکی، آبی، قرمز، صورتی
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
RAM: شش گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم پلیمری، ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعت
پردازنده: Cortex-A53
سایز صفحه نمایش: 6.5 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 8X

شرکت هوآوی یکی از شرکت های معتبر در بازار گوشی های هوشمند در سطح جهان به حساب می آید که گوشی های با دوام و مقرون به صرفه آن توانسته اند توجهات زیادی را به سمت خود جلب کنند.

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 8X

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8X با ظرفیت 128 گیگابایت یکی از گوشی های خوش ساخت و قدرتمند هوآوی است که با صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، دوربین های حرفه ای و طراحی ظاهری زیبا و جذاب خود به یکی از گوشی های پرفروش تبدیل شده است. 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 8X

مهم ترین مشخصه طراحی ظاهری گوشی هواوی honor 8x که در همان نگاه اول توجه شما را به سمت خود جلب می کند، صفحه نمایش بزرگ آن می باشد که 84 درصد پنل جلویی گوشی را پوشانده و میزان حاشیه های اطراف آن بسیار کم است. این نوع طراحی باعث می شود تا در هنگام کار با گوشی موبایل بتوانید به طور کامل بر روی محتوای صفحه نمایش متمرکز شوید و از تصاویری بزرگ و درخشان بهره مند شوید.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 8X

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8X دارای بدنه ای از جنس شیشه می باشد که دور تا دور آن را یک قاب آلومینیومی دربر گرفته است. گوشی Honor 8X در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و صورتی ارائه شده و با توجه به ابعاد آن دارای وزن نسبتاً سبکی است. بنابراین به راحتی می توانید این گوشی را با خود حمل کنید و در استفاده های طولانی مدت از این گوشی آنر هواوی در طول روز به احساس خستگی دچار نشوید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 8X

یکی از نقاط قوت و ویژگی های اصلی گوشی انر 8x دوربین های قدرتمند آن است که به شما اجازه ثبت تصاویر و ویدئوهای باکیفیت را می دهد. این گوشی موبایل اندرویدی به یک دوربین دوگانه با سنسورهای 20 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی مجهز است که دارای امکاناتی مانند فوکوس خودکار، فلش LED و امکان ثبت تصاویر پانوراما و HDR می باشد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 8X

با استفاده از این دوربین ها می توانید در محیط های مختلف از لحاظ نوری عکس های باکیفیتی ثبت کنید و به لطف سنسور 2 مگاپیکسلی به عکس هایتان عمق بدهید تا طبیعی تر به نظر آیند. همچنین دوربین های گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Honor 8X امکان فیلمبرداری با کیفیت Full HD و صدای استریو را به شما می دهند و با استفاده از آنها می توانید لحظات به یاد ماندنی خود را باکیفیتی عالی ماندگار کنید!

اگر از طرفداران عکس سلفی و به اشتراک گذاشتن آن با دوستانتان در شبکه های اجتماعی نیز هستید، گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8X با ظرفیت 128 گیگابایت کاملاً به کار شما می آید! دوربین سلفی این گوشی از نوع 16 مگاپیکسلی و مجهز به لنز واید است و می توانید از آنها برای ثبت عکس های سلفی دسته جمعی استفاده کنید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 8X

در مورد صفحه نمایش گوشی موبایل انر 8X هواوی نیز باید به این نکات اشاره کنیم که این صفحه نمایش دارای ابعاد 6.5 اینچ و رزولوشن 1080 * 2340 پیکسل است و تصاویری با کیفیت و دارای رنگ هایی طبیعی و شاداب به شما ارائه می دهد. بنابراین اگر به تماشای ویدئو با گوشی خود عادت دارید، می توانید بر روی صفحه نمایش گوشی هواوی هانر هشت ایکس حساب کنید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 8X

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8X از سیستم عامل اندروید نسخه 8.1 (اوریو) بهره می برد که امکان ارتقای آن به اندروید نسخه 9.0 موسوم به پای وجود دارد. این موبایل در کار با این سیستم عامل عملکردی نرم و روان از خود نشان می دهد و سخت افزار به کار رفته در آن به شما اجازه کار با نرم افزارهای نیمه حرفه ای و بازی های سبک را می دهد. 

برای کسانی که به دنبال اطلاعات دقیق تر در رابطه با سخت افزار گوشی هواوی آنر 8X هستند باید بگوییم که شرکت هوآوی در این گوشی از تراشه 12 نانومتری کرین 710 استفاده کرده است. این تراشه به یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای (شامل 4 هسته 2.2 گیگاهرتزی برای انجام پردازش های سنگین و 4 هسته 1.7 گیگاهرتزی برای افزایش کارایی) و پردازنده گرافیکی Mali-G51 مجهز می باشد و در اجرای کارهای روزمره مانند گشت زنی در اینترنت، چک کردن شبکه های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی و اجرای برنامه ها و بازی های نه چندان سنگین عملکرد سریع و قابل قبولی را به شما ارائه می دهد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 8X

از لحاظ حافظه داخلی گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8X با ظرفیت 128 گیگابایت و حافظه رم 6 گیگابایت می باشد. ضمن اینکه امکان استفاده از کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت در این گوشی وجود دارد که در صورت نیاز به فضای بیشتر برای ذخیره فایل ها و عکس هایتان، می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید. اگر فضای داخلی  گوشی موبایل هواوی آنر 8X شما سریع پر می شود و این موضوع برای شما به دغدغه تبدیل شده، مقاله جلوگیری از پر شدن حافظه گوشی را مطالعه کنید.

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 8X

از جمله امکانات جانبی آنر 8 ایکس هواوی می توان به مجهز بودن آن به میکروفون اختصاصی با قابلیت حذف نویزهای محیطی، ورودی 3.5 میلی متری صدا، بلوتوث نسخه 4.2، GPS، NFC (در برخی مدل ها)، رادیو، حسگرهای اثر انگشت و مجاورت، شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما اشاره کرد.

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 8X

اما یکی دیگر از ویژگی های گوشی هواوی هانر هشت ایکس باتری قدرتمند آن است که از نوع لیتیوم پلیمری می باشد. این باتری دارای ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعت است و با یک بار شارژ کامل آن می توانید با خیال راحت از آن در طول روز بدون نیاز به شارژ دوباره استفاده کنید.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8X با ظرفیت 128 گیگابایت

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8X با ظرفیت 128 گیگابایت از جمله گوشی های دوسیمکارته موجود در بازار است و شما می توانید از سیمکارت هایی در اندازه نانو در آن استفاده کنید. باید به این نکته اشاره کنیم که برای کارت حافظه جانبی در این گوشی هواوی 8X جایگاه اختصاصی تعبیه شده و امکان بهره بردن از دو سیمکارت و کارت حافظه جانبی به صورت هم زمان در آن وجود دارد.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8X با ظرفیت 128 گیگابایت

در جمع بندی معرفی موبایل Huawei Honor 8X می توان گفت که این گوشی برای علاقه مندان به عکاسی و کسانی که به یک گوشی زیبا، خوش ساخت و باکیفیت برای کارهای روزمره خود احتیاج دارند، گزینه بسیار ایده آلی است.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 آماده پاسخگویی به شما جهت راهنمای خرید گوشی موبایل و قیمت یا خرید گوشی هواوی هانر 8 ایکس هستند.





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 18 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی