کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 93 طول 1 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل انتقال صدا تسکو TSCO TC 93

طول کابل: 1 متر
نوع کابل: AUX
دستگاه سازگار: مناسب برای دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری صدا

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 93 طول 1 متر 

کابل AUX وسیله ای است که برای انتصال صدا بین دو دستگاه مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت ایرانی تسکو یکی از شرکت های با سابقه در زمینه تولید انواع لوازم و تجهیزات جانبی موبایل و کامپیوتر است که از جمله محصولات آن می توان به کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 93 طول 1 متر اشاره کرد.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 93 طول 1 متر

این کابل انتقال صدا در دو سمت خود دارای کانکتورهای 3.5 میلی متری است که از جنس آلومینیوم ساخته شده اند و از دوام و طول عمر بالایی بهره می برند. شما می توانید با استفاده از این کانکتور انواع  گوشی موبایل و iOS دارای جک 3.5 میلی متری، تبلت، MP3 پلیر، لپ تاپ و کامپیوتر را به اسپیکر، ضبط ماشین، استریوی خانگی، تلویزیون و دیگر دستگاه های پخش متصل نموده و از صدایی قدرتمند و باکیفیت بهره مند شوید.

کابل انتقال صدا تسکو TC 93 یک انتخاب ایده آل برای طرفداران موسیقی به شمار می آید و لذت گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان را برای شما دو چندان می کند. رشته های مسی به کار رفته در کابل AUX تسکو TC93 از نوع مرغوب آن هستند و باعث انتقال صدای بدون نویز و ارائه صدایی شفاف به شما می شوند.

 

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 93 طول 1 متر

روکش به کار رفته در کابل AUX تسکو TC 93 از پلاستیک PVC است و در برابر آسیب های رایج استفاده از کابل مانند گره خوردگی، پارگی و کشیدگی مقاومت قابل قبولی دارد. کابل صدا AUX تسکو مدل TSCO TC 93 با طول یک متر و در رنگ های قرمز و سفید عرضه شده و یکی از کابل های صدای با کیفیت و مقرون به صرفه موجود در بازار محسوب می شود.

برای دریافت قیمت کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 93 طول 1 متر و کسب اطلاع از نحوه خرید لوازم جانبی موبایل از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا از سایت شرکت ایده برتر دیدن فرمایید.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 93 طول 1 متر





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 17 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی