دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH400UST
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما ZH400UST

عمر لامپ: 30000 ساعت
وضوح تصویر: 1080*1920
شدت روشنایی: 4000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 100000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZH400UST

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH400UST از آن دست پروژکتورهایی است که برای نصب در فضاهای محدود و کوچک بسیار مناسب می باشد و از توانایی نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله ای بسیار کم نسبت به پرده نمایش بهره می برد.

از دیتا پروژکتور اپتما ZH400UST می توان در کلاس های آموزشی، جلسات درون سازمانی و شرکتی و نمایش بر روی تابلوهای تبلیغاتی به عنوان صفحه نمایش دیجیتالی استفاده کرد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZH400UST

ویدئو پروژکتور اپتما مدل Optoma ZH400UST یک پروژکتور لیزری است و منبع نور آن در مقایسه با پروژکتورهای لامپی از طول عمر بالاتری بهره می برد. به نحوی که در صورت استفاده از این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma تا 30 هزار ساعت نیازی به تعویض یا تعمیر منبع نور آن نخواهید داشت.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZH400UST

ویدیو پروژکتور اپتما ZH400UST توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و دارای عمق زیاد می باشد و از تکنولوژی DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد.

این تکنولوژی بالاترین نسبت کنتراست این پروژکتور را که برابر با 100000:1 می باشد، به شما ارائه می دهد که باعث نمایش واضح و با کیفیت رنگ مشکی و سایه روشن های موجود در تصاویر می شود. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاور پوینت کارایی بالایی دارد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZH400UST

دیتا پروژکتور اپتما ZH400UST یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه است و برای نمایش تصاویری در ابعاد 100 اینچ می توانید آن را در فاصله تنها 300 میلی متری نسبت به پرده نمایش قرار دهید. پس دیگر نگران فضای محدود کلاس یا اتاق خود نباشید و از این ویدئو پروژکتور به سادگی برای مصارف آموزشی، اداری یا تبلیغاتی استفاده نمایید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZH400UST

رزولوشن دیتا ویدیو پروژکتور اپتما ZH400UST برابر با 1920*1080 پیکسل است که باعث شده تا این پروژکتور در دسته ویدئو پروژکتورهای فول اچ دی Full HD دسته بندی شود. بنابراین می توانید از کیفیت، وضوح و شفافیت تصاویر به نمایش درآمده با این دیتا پروژکتور اطمینان کامل داشته باشید.

با توجه به نکات مهم در انتخاب سطح روشنایی ویدئو پروژکتور و شدت روشنایی 4000 لومنی ویدئو پروژکتور لیزری اپتما ZH400UST امکان استفاده از این دستگاه در محیط های روشن و پرنور نیز وجود دارد و می توانید بدون خاموش کردن چراغ های اتاق از آن برای نمایش تصاویر به شکل درخشان و شفاف بهره برد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH400UST

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH400UST به دو پورت HDMI (شامل یک پورت MHL) مجهز است و اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند لپ تاپ، کامپیوتر و گوشی های هوشمند از طریق کابل به آسانی انجام می شود.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH400UST

بر روی بدنه این ویدیو پروژکتور ZH400UST پورت USB-A نیز تعبیه شده و در صورتی که امکان استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ برای شما فراهم نبود، می توانید فلش مموری خود را به این پورت متصل نموده و فایل های متنی، پاورپوینت و عکس های موجود بر روی آن را به صورت مستقیم به نمایش درآورید.

ویدئو پروژکتور اپتما ZH400UST دارای دو ورودی صدا (جک 3.5 میلی متری و RCA)، یک ورودی میکروفون و یک خروجی صدا (جک 3.5 میلی متری) نیز هست. همچنین این ویدئو پروژکتور از یک اسپیکر داخلی 10 واتی بهره می برد و در کنار تصاویر باکیفیت، صدایی قوی را نیز برای شما به ارمغان می آورد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH400UST

از آنجا که ویدئو پروژکتور Optoma ZH400UST دارای قابلیت تصحیح زاویه تصویر تا 40 درجه عمودی است، در هنگام تنظیم تصویر بر روی صفحه نمایش نیز کار سختی پیش رو نخواهید داشت.

برای دریافت قیمت انواع دیتا پروژکتور و نحوه خرید ویدیو پروژکتور Optoma ZH400UST با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH400UST





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 9 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی