اسکنر کانن Canon Unit 101
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر کانن Unit 101

رزولوشن اپتیکال: 1200 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: رنگی 3.9 ثانیه ، سیاه و سفید 3 ثانیه

معرفی اسکنر کانن Unit 101

اسکنر به نوبه خود انواع مختلفی دارد که اسکنر صفحه تخت به دلیل استفاده راحت تر و کیفیت بهتر رایج ترین نوع اسکنر شده است.

اسکنر کانن Canon Unit 101 یکی از انواع اسکنر تخت شرکت کانن است که برای مصارف خانگی و اداری طراحی و عرضه شده است.

معرفی اسکنر کانن Unit 101

این اسکنر اداری دارای ابعاد 290*513*88.5 میلی متر و وزن 3.5 کیلوگرم می باشد و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد.

از اسکنر کانن مدل Canon flatbed Unit 101 می توان به منظور تهیه اسکن از اسناد، کتاب، مجله و کارت های شناسایی به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو اشاره کرد.

دقت و کیفیت بسیار مطلوب و سرعت بالا در انجام اسکن از دیگر ویژگی های این اسکنر تخت کانن Unit 101 به شمار می آید که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Canon Unit 101

اسکنر اداری کانن Unit 101 از قابلیت تهیه اسکن در سایز A4 برخوردار است و حداکثر طول و عرض سند ورودی به آن به ترتیب برابر با 215.9 و 355.6 میلی متر می تواند باشد.

از آنجا که اسکنر خانگی کانن Unit 101 از نوع تخت می باشد، می توانید از آن برای اسکن اسناد قدیمی و دارای کاغذهای نازک بدون نگرانی بابت صدمه دیدن به آنها در حین اسکن استفاده نمایید. چرا که عمل اسکن توسط این اسکنر به صورت دستی و بدون مکش سند به درون دستگاه انجام می شود و مشکلاتی مانند جمع شدن کاغذ یا پاره شدن آن درون دستگاه رخ نخواهد داد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Canon Unit 101

اسکنر تخت کانن مدل Unit 101 به سنسور CCD مجهز است و دارای دقت بسیار بالایی در انجام اسکن می باشد. به این صورت که کوچکترین جزئیات موجود بر روی سند ورودی نیز در فایل اسکن شده قابل مشاهده خواهد بود.

رزولوشن اسکنر اسناد کانن Unit 101 برابر با 1200 dpi است و کیفیت و وضوح تصاویر رنگی و میزان خوانایی متون اسکن شده با آن کاملاً تضمین شده می باشد.

اسکنر کانن Canon Unit 101

یکی از ویژگی هایی که در هنگام خرید اسکنر A4 باید به آن توجه داشت، سرعت اسکن آن است. اسکنر کانن Canon Unit 101 در عرض 3 ثانیه به صورت سیاه و سفید و در عرض 3.9 ثانیه به صورت رنگی از اسناد مورد نظر شما اسکن تهیه می کند که برای یک اسکنر خانگی و اداری سرعت بسیار مناسبی می باشد.

البته توجه داشته باشید که برای دستیابی به این سرعت باید رزولوشن دستگاه بر روی 300 dpi تنظیم شده باشد و در صورت تنظیم بر روی رزولوشن های بالاتر، اسکن با سرعت کمتری از این میزان انجام می شود.

اسکنر کانن Canon Unit 101

این مدل اسکنر اداری Canon از جمله اسکنرهای با سیم محسوب می شود و اتصال آن به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق پورت USB 2.0 موجود بر روی بدنه آن و کابل انجام می شود.

کاربران می توانند برای خرید اسکنر کانن Unit 101 به سایت ایده برتر مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات مشابه و دریافت قیمت انواع اسکنر دستی با شماره 73027-021 کارشناسان فروش تماس بگیرند.

اسکنر کانن Canon Unit 101





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 8 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی