بارکد خوان سی بن CBON CB-N210W
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بارکد خوان سی بن CB-N210W

تکنولوژی خواندن: لیزری
فاصله اسکن : صفر تا 250 میلی متر

معرفی و بررسی بارکد خوان سی بن CB-N210W

بارکد خوان سی بن CBON CB-N210W یک دستگاه بارکد خوان لیزری می باشد که برای اسکن بارکد کالاها در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، انبارها و سالن های تولیدی و صنعتی می توان از آن استفاده کرد.

این بارکد خوان از نوع بی سیم است و دارای برد حداکثر 100 متری می باشد. بنابراین می توان از بارکد خوان سی بن CB-N210W در اتاق ها و سالن های نسبتا بزرگ بهره برد.

معرفی و بررسی بارکد خوان سی بن CB-N210W

بارکد اسکنر سی بن CB-N210W در ابعاد 190*60*54 میلی متر و وزن 140 گرم ارائه شده و از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد. به طوری که در برابر سقوط از ارتفاع 1.2 متری و آسیب هایی مانند ضربه یا فشار مقاوم است.

همچنین بارکدخوان سی بن CB-N210W از طراحی خوش دستی برخوردار می باشد و برای کسانی که ساعات زیادی از طول روز را به کار با بارکد خوان می گذرانند، انتخاب مناسبی است.

بارکد خوان سی بن CBON CB-N210W

بارکد خوان سی بن CBON CB-N210W از فناوری لیزر برای اسکن بارکد بهره می برد و توانایی اسکن انواع بارکدهای یک بعدی و GS1 DataBar را دارد.

رزولوشن این بارکد خوان فروشگاهی 0.1 تا 4 میلی متر است و محدوده خواندن آن بین صفر تا 250 میلی متر می باشد.

بارکد خوان سی بن CBON CB-N210W

این مشخصات بیانگر این است که بارکد خوان تک بعدی سی بن CB-N210W در تشخیص و اسکن بارکدهای خطی مختلف مشکلی ندارد و در محیط های کاری مختلف می توان از آن بهره برد.

طراحی ظاهری بارکدخوان لیزری سی بن CB-N210W به گونه ای است که در هنگام نشانه گرفتن این دستگاه به سمت بارکد به طور کامل بر روی آن متمرکز می شود و عمل اسکن را با سرعت و دقت بالایی به انجام می رساند.

بارکد خوان سی بن CBON CB-N210W

مجهز بودن به دانگل USB و کابل شارژ از دیگر مشخصات بارکد خوان CB-N210W به شمار می رود. لازم به ذکر است که منبع تغذیه این بارکد خوان برق 3.3 ولت و محدوده دمایی عملکرد آن صفر تا 40 درجه سانتی گراد می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت بارکد خوان و خرید بارکد خوان به سایت ایده برتر مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

بارکد خوان سی بن CBON CB-N210W





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 21 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی