اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-70
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر اپسون DS-70

رزولوشن اپتیکال: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 4 ثانیه به ازای هر برگ

معرفی اسکنر اپسون DS-70

اسکنر DS-70 یک اسکنر قابل حمل تولید شرکت اپسون می باشد که با وزن تنها 270 گرم و ابعاد 272*47*34 میلی متر ارائه شده است.

این اسکنر برای اسکن اسناد در شرکت ها، ادارات و سازمان های با فضای محدود طراحی شده و اتصال آن به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل USB انجام می شود.

معرفی اسکنر اپسون DS-70

بنابراین برای استفاده از اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-70 نیازی به باتری نیست و انرژی مورد نیاز از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ متصل به آن تأمین می شود.

شما می توانید اسکنر اسناد مدل Epson DS-70 را در هر جایی با خود به همراه داشته باشید و در صورت پیدا کردن نیاز به یک اسکن فوری یا پیش بینی نشده، از آن به راحتی استفاده نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-70

اسکنر اسناد اپسون DS-70 به فناوری تشخیص متون انگلیسی OCR مجهز است.

این فناوری باعث می شود تا اسکنر توانایی تشخیص متون ذخیره شده در فرمت عکس و تبدیل آنها به فایل های متنی قابل ویرایش مانند ورد یا PDF قابل جستجو را داشته باشد و شما را از تایپ مجدد آنها بی نیاز کند.

یکی از قابلیت های اسکنر پرتابل اپسون DS-70 توانایی آن در اسکن اسناد با جنس ها و طول های مختلف است.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-70

شما با استفاده از این اسکنر قابل حمل اسناد می توانید اسنادی با طول حداکثر 1.8 متر و عرضی در اندازه کاغذ A4 و همچنین انواع کارت های پلاستیکی و شناسایی و کارت پوستال را اسکن نمایید.

اسکنر دستی اپسون DS-70 امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های مختلف مانند BMP، JPEG، TIFF، PDF و PNG را به شما می دهد.

عمل اسکن توسط اسکنر قابل حمل دستی اپسون DS-70 به صورت مکش کاغذ به صورت اتوماتیک به درون دستگاه انجام می شود و این اسکنر به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت یک برگ مجهز است.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-70

اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-70

اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-70 توانایی انجام 300 اسکن در طول روز با سرعت 6 ثانیه به ازای هر برگ به صورت رنگی و 5.5 ثانیه به ازای هر برگ به صورت سیاه و سفید را داراست که برای یک اسکنر قابل حمل سرعت قابل قبولی به نظر می آید.

باید به این نکته اشاره کنیم که رزولوشن اسکنر رنگی اپسون DS-70 در بالاترین کیفیت اسکن برابر با 600 dpi است که در این حالت اسکن با سرعت کمتری انجام می شود.

برای اینکه به بهترین سرعت اسکن با اسکنر اپسون DS-70 دست پیدا کنید، باید رزولوشن اسکن آن را بر روی 200 dpi یا 300 dpi تنظیم نمایید.

اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-70

برای استفاده از اسکنر اداری اپسون DS-70 نیازی به منتظر ماندن برای گرم شدن آن وجود دارد. این ویژگی که به دلیل مجهز بودن به فناوری ReadyScan LED برای شما مهیا شده و این امکان را به شما می دهد تا بلافاصله پس از روشن کردن دستگاه بتوانید از سند مورد نظر خود اسکن تهیه کنید.

اسکنر قابل حمل اپسون DS-70 از تمام قابلیت های یک اسکنر رومیزی برخوردار است که از میان آنها باید به نادیده گرفتن صفحات سفید و بدون محتوا، حذف سوراخ های کاغذهای پانچ شده، ویرایش حرفه ای عکس های اسکن شده، امکان تعریف و ذخیره تنظیمات پرکاربرد اسکن، تشخیص خودکار رنگی یا سیاه و سفید بودن سند ورودی و تصحیح و ترمیم رنگ ها اشاره کنیم.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع اسکنر را کسب نمایید.

اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-70





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 3 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی