فیش پرینتر ای پوز EPOS EPECO-R-SU
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر حرارتی ای پوز EPECO-R-SU

سیستم چاپ: حراراتی
عرض چاپ: 80 میلی متر
سرعت چاپ: 180 تصویر در ثانیه
نوع برش: اتوماتیک

معرفی فیش زن ای پوز EPECO-R-SU

فیش پرینتر دستگاهی است که برای چاپ رسید، قبض و مواردی از این دست در فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

فیش زن ای پوز EPECO-R-SU یکی از بهترین فیش پرینترهای بازار است که به همین منظور طراحی و تولید شده و کارایی بالایی در چاپ فیش ها و رسیدهایی با عرض 80 میلی متر دارد.

معرفی فیش زن ای پوز EPECO-R-SU

فیش پرینتر ای پوز EPOS EPECO-R-SU دارای ابعاد 190 * 135 * 145 میلی متر و وزن 2.12 کیلوگرم است و علاوه بر اینکه فضای بسیار کمی از میز کار شما را اشغال می کند، به آسانی می توان آن را با خود حمل یا جابجا نمود.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی EPOS EPECO-R-SU

سرعت چاپ یکی از معیارهای مهم در انتخاب فیش پرینتر است. این موضوع به خصوص در کسب و کارهایی با تعداد مشتری بالا و حجم کاری زیاد اهمیت زیادی پیدا می کند.

در رابطه با پرینتر صدور فیش ای پوز EPECO-R-SU باید بگوییم که از سرعت چاپ 180 میلی متر بر ثانیه برخوردار می باشد و به خوبی پاسخگوی حجم بالای مشتری های شما خواهد بود.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی EPOS EPECO-R-SU

همچنین پرینتر فیش زن ای پوز EPECO-R-SU به برش دهنده اتوماتیک مجهز است که باعث می شود تا فرآیند چاپ و تحویل رسید به مشتری با سرعت بالایی انجام شود.

لازم به ذکر است که طول عمر برش دهنده اتوماتیک به کار رفته در دستگاه فیش زن ای پوز EPECO-R-SU برابر با یک میلیون برش می باشد و برای ماه ها نیازی به تعویض آن نخواهد بود.

ضمن اینکه پرینتر حرارتی EPOS EPECO-R-SU از حسگرهای اتمام کاغذ و باز ماندن درب کاور برخوردار است و هشدارهای لازم در این مواقع را به اطلاع کاربر می رساند.

فیش پرینتر ای پوز EPOS EPECO-R-SU

فیش پرینتر ای پوز EPOS EPECO-R-SU یک پرینتر حرارتی است و به صورت حرارتی مستقیم عمل چاپ را انجام می دهد.

از این جهت نیازی به استفاده از جوهر یا تونر در آن نیست و تنها با استفاده از کاغذ رول حرارتی می توانید از چاپگر خود جهت چاپ بهره ببرید.

فیش پرینتر ای پوز EPOS EPECO-R-SU

بر روی بدنه چاپگر فیش ای پوز EPECO-R-SUپورت های USB و سریال تعبیه شده است و اتصال دستگاه با کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق آنها و کابل USB انجام می شود.

یکی دیگر از امکانات فیش پرینتر فروشگاهی حرارتی ای پوز EPECO-R-SU قابلیت اتصال آن به کشوی پول است.

با استفاده از این قابلیت در پرینتر حرارتی ای پوز EPECO-R-SU پس از هر بار صدور رسید یا فیش، کشوی پول به صورت اتوماتیک باز می شود و کار شما را به عنوان فروشنده در هنگام دریافت پول از مشتری و تحویل رسید، آسان تر می کند.

برای آگاهی از روش های انتخاب یک فیش پرینتر مناسب و نحوه خرید پرینتر فیش زن EPOS EPECO-R-SU به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس حاصل نمایید.

فیش پرینتر ای پوز EPOS EPECO-R-SU





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 3 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی