دستگاه کاتر پلاتر پی کات Pcut CB730​
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کاتر پلاتر پی کات CB730

سرعت برش: 600 میلی متر بر ثانیه
ابعاد برش: 700 میلی متر
قدرت تیغه: 600 گرم بر نقطه
پردازنده: CortexM3

معرفی کاتر پلاتر پی کات PCUT CB730

کاتر پلاتر CB730 یکی از محصولات شرکت پی کات است که قابل استفاده بر روی پایه یا به صورت رومیزی است. این کاتر پلاتر برای ترسیم و برش طرح های مختلف بر روی کاغذ پشت چسب دار، شبرنگ و لیبل مناسب می باشد و از تیغه ای از نوع کاربید بهره می برد.

توجه داشته باشید که کاتر پلاتر با پلاتر تفاوت دارد و از آن برای چاپ بنر و پوستر نمی توان استفاده کرد. کارایی کاتر پلاتر در ترسیم و برش طرح است و در واقع به جای قلم، عمل چاپ را با تیغه انجام می دهد.

معرفی کاتر پلاتر پی کات PCUT CB730

قابلیت ها و مشخصات فنی کاتر پلاتر CB730

حداکثر طول کاغذ ورودی به دستگاه کاتر پلاتر پی کات مدل Pcut CB730​ برابر با 730 میلی متر می تواند باشد. این کاتر پلاتر دارای عرض برش 700 میلی متر است و قابلیت برش متوالی تا 2000 میلی متر را دارد.

لازم به ذکر است که حداکثر ضخامت کاغذ ورودی به دستگاه کاتر پلاتر پی کات CB730 نباید از 1 میلی متر فراتر رود و بهتر است تا از کاغذهای پشت چسب دار برای برش با این دستگاه استفاده شود.

برای متصل کردن کامپیوتر و لپ تاپ به کاتر پلاتر برش شبرنگ Pcut CB730 باید با کابل USB و از طریق پورت USB تعبیه شده بر روی بدنه آن اقدام نمایید.

علاوه بر این، دستگاه کاتر پلاتر Pcut CB730 به بلوتوث نیز مجهز است و این امکان را به شما می دهد تا گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های مجهز به بلوتوث را به این کاتر پلاتر متصل کرده و طرح های موجود بر روی آن ها را جهت برش به این دستگاه ارسال نمایید.

کاتر پلاتر پی کات مدل CB730 از قابلیت محدود کننده لبه صفحه بهره می برد و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا قادر باشید مکان آغاز عمل برش را در جای دلخواه بر روی صفحه کاغذ تعیین کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی کاتر پلاتر CB730

دستگاه کاتر پلاتر پی کات Pcut CB730

سرعت برش دستگاه کاتر پلاتر پی کات Pcut CB730​ برابر با 600 میلی متر بر ثانیه است که برای مصارف در حجم کم و متوسط میزان قابل قبولی به نظر می رسد.

همچنین تیغه به کار رفته در کاتر پلاتر Pcut CB730 از قدرت برشی برابر با صفر تا 600 گرم بهره می برد و طرح های مورد نظر شما را به طور کامل و دقیق به صورت برش به روی کاغذ می آورد.

یکی دیگر از ویژگی های کاتر پلاتر پی کات CB730 مجهز بودن آن به صفحه نمایش LCD 4.2 اینچی است که می توان از آن به منظور اعمال تنظیمات و آگاهی از خطاها و اخطارهای احتمالی در حین برش استفاده کرد.

شما می توانید برای یافتن پاسخ سوال کاتر پلاتر چیست و همچنین دریافت قیمت و خرید دستگاه پلاتر با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دستگاه کاتر پلاتر پی کات Pcut CB730​





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 24 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی