مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-47LFX6W
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-47LFX6W

نوع و سایز صفحه نمایش: 47 اینچ
رزولوشن: 1200*1920dpi
مدت زمان پاسخ گویی: 10 میلی ثانیه

معرفی مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-47LFX6W

اگر به دنبال یک مانیتور قدرتمند برای استفاده 24 ساعته در کسب و کار خود هستید، مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-47LFX6W می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

این مانیتور صنعتی که در سایز 47 اینچ عرضه شده، از قابلیت روشن ماندن در تمام طول 24 ساعت روز و تمام 7 روز هفته بدون گرم شدن بیش از حد برخوردار است.

معرفی مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-47LFX6W

از این جهت از مانیتور صنعتی 47 اینچ پاناسونیک مدل TH-47LFX6W می توان در پاساژها، فروشگاه ها، نمایشگاه ها و محیط های تبلیغاتی استفاده کرد.

علاوه بر این، نمایشگر صنعتی پاناسونیک TH-47LFX6W قابلیت استفاده در محیط های بیرونی و فضای باز را دارد و در زیر نور مستقیم خورشید نیز تصاویر در حال پخش توسط آن به خوبی قابل مشاهده خواهند بود.

طراحی و کیفیت مانیتور پاناسونیک TH-47LFX6W

مانیتور صنعتی Panasonic TH-47LFX6W به پورت های HDMI، VGA، Component و DVI مجهز است و امکان اتصال انواع دستگاه های پخش، کامپیوتر، لپ تاپ و... به آن وجود دارد.

همچنین استفاده از نمایشگر صنعتی Panasonic TH-47LFX6W در شبکه و نمایش چند تصویر مختلف به صورت همزمان از چند دستگاه مجزا با آن امکان پذیر است.

طراحی و کیفیت مانیتور پاناسونیک TH-47LFX6W

این مانیتور صنعتی پاناسونیک در ابعاد 1162*706*216 میلی متر و وزن تقریبی 47 کیلوگرم به بازار عرضه شده و می توان آن را هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی نصب کرد.

لازم به ذکر است که زاویه دید این مانیتور برابر با 178 درجه می باشد و شما در هر زاویه ای که نسبت به مانیتور قرار داشته باشید، قادر به مشاهده محتوای در حال نمایش با آن خواهید بود.

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-47LFX6W

در ساخت مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-47LFX6W از پنل IPS با نور پس زمینه LED استفاده شده است.

با توجه به این پنل و میزان رزولوشن مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-47LFX6W که برابر با 1920*1200 پیکسل است، شما می توانید از تماشای تصاویری با کیفیت فول اچ دی بر روی این مانیتور لذت ببرید.

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-47LFX6W

رنگ های طبیعی و زنده، وضوح و شفافیت بالای تصویر و قابل مشاهده بودن ریزترین جزئیات تصویر حتی در نواحی تیره و مشکی از ویژگی هایی هستند که باعث شده تا نمایشگر پاناسونیک TH-47LFX6W یکی از باکیفیت ترین مانیتورهای موجود در بازار به شمار آید.

زمان پاسخگویی مانیتور پاناسونیک TH-47LFX6W برابر با 10 میلی ثانیه است و به خصوص در هنگام حرکت و عوض شدن رنگ ها، تصاویر بدون تاری و نقطه نقطه شدن در این مانیتور به نمایش درمی آیند.

برای دریافت قیمت مانیتورهای صنعتی و همچنین خرید مانیتور صنعتی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-47LFX6W





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 24 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی