لیبل پرینتر تی اس سی TSC TTP-244M PRO
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لیبل زن تی اس سیTTP-244M PRO

سیستم چاپ: حراراتی
عرض چاپ:  104
 میلی متر
سرعت چاپ: 102
 میلی متر در ثانیه
نوع برش:  دستی

معرفی پرینتر لیبل زن تی اس سی TTP-244M PRO

لیبل پرینتر TSC TTP-244M PRO یکی از مقرون به صرفه ترین پرینترهای چاپ لیبل و بارکد می باشد که در ابعاد 295*220*360 میلی متر و وزن 8.7 کیلوگرم به بازار عرضه شده است.

از این جهت این لیبل پرینتر برای استفاده های صنعتی یا استفاده به صورت ثابت و ایستاده مناسب می باشد.

معرفی پرینتر لیبل زن تی اس سی TTP-244M PRO

لیبل پرینتر تی اس سی TSC TTP-244M PRO از تکنولوژی حرارتی مستقیم یا انتقال حرارت برای چاپ بهره می برد و از انواع رول های لیبل پیوسته یا لیبل های دارای خط برش می توان به عنوان کاغذ ورودی به این چاپگر لیبل و بارکد بهره برد.

علاوه بر این شما می توانید از ریبون با طول 300 متر و عرض حداکثر 110 متر برای چاپ با لیبل پرینتر تی اس سی TSC TTP-244M PRO استفاده کنید.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر TSC TTP-244M PRO

عرض کاغذ ورودی به پرینتر لیبل و بارکد مدل TSC TTP-244M PRO حداکثر برابر با 114 میلی متر و عرض چاپ آن 102 میلی متر است و می توان از این چاپگر برچسب در ابعاد نسبتاً بزرگ استفاده کرد.

از آنجا که رزولوشن آن برابر با 203 dpi یا 8 نقطه بر میلی متر است، می توان از وضوح و خوانایی متون و بارکدهای چاپ شده با این چاپگر لیبل اطمینان کامل داشت.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر TSC TTP-244M PRO

پرینتر چاپ لیبل تی اس سی TSC TTP-244M PRO به 8 مگابایت حافظه رم از نوع SD و 4 مگابایت حافظه فلش به منظور ذخیره اطلاعات چاپ مجهز است.

همچنین بر روی بدنه لیبل زن تی اس سی TSC TTP-244M PRO یک درگاه جهت خواندن کارت حافظه SD تا 4 گیگابایت تعبیه شده که می توان از آن برای بالا بردن میزان حافظه بارکد بهره برد. 

لیبل پرینتر تی اس سی TSC TTP-244M PRO

لیبل پرینتر تی اس سی TSC TTP-244M PRO به یک صفحه نمایش گرافیکی در ابعاد 122*32 پیکسل مجهز است که کار و مدیریت چاپ را آسان تر کرده است.

در زیر این صفحه نمایش دکمه ها و نشانگرهای LED قرار گرفته و امکان سریع تر انجام شدن عملیات چاپ و آگاهی از وضعیت عملکرد دستگاه را برای شما فراهم می کند.

لیبل پرینتر تی اس سی TSC TTP-244M PRO

برای اتصال دیگر دستگاه های دیجیتال به چاپگر لیبل TSC TTP-244M PRO می توانید از پورت های USB 2.0، RS-232 و Centronics موجود بر روی بدنه این آن استفاده کنید.

از دیگر قابلیت های دستگاه لیبل زن تی اس سی TTP-244M PRO می توان به مجهز بودن آن به سنسورهای اتمام ریبون، اتمام رول، باز بودن هد و وجود فاصله در رول ورودی اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید لیبل زن یا دریافت قیمت انواع لیبل پرینتر به سایت ایده برتر مراجعه کرده یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لیبل پرینتر تی اس سی TSC TTP-244M PRO





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 2 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی