صندلی کارمندی راما Rama K901
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندلی کارمندی راما K901

رنگ: مشکی
دسته: ثابت
روکش: پارچه و چرم

معرفی صندلی کارمندی راما K901

شرکت ایرانی راما یکی از شرکت های تولید کننده مبلمان اداری از جمله صندلی کارمندی،صندلی های مدیریتی و غیره می باشد که در ساخت محصولات خود از مواد اولیه مرغوب ایرانی و ترک بهره می برد.

صندلی کارمندی راما K901 از جمله محصولات این شرکت به شمار می آید که با کیفیت ساخت مطلوب، طراحی ظاهری زیبا و میزان راحتی بالای خود به یکی از صندلی های اداری محبوب موجود در بازار بدل شده است. 

معرفی صندلی کارمندی راما K901

از صندلی کارمندی چرخ دار راما K901  می توان در اتاق های کارمندانِ ادارات، شرکت ها، سازمان های خصوصی و دولتی و دفاتر اداری استفاده کرد.

طراحی و کیفیت صندلی کارمندی Rama 901

پشتی این صندلی های گردان به شکل مربعی طراحی شده و از ارتفاع نسبتاً کمتری در مقایسه با دیگر صندلی های کارمندی موجود در بازار برخوردار است.

پشتی این صندلی کارمندی Rama K901 دارای روکش چرم همراه با دوخت بوده و از چهار دکمه به منظور بالا بردن جذابیت های ظاهری صندلی بر روی آن استفاده شده است.

دسته های صندلی اداری راما K901به شکل قرارگیری دست های انسان در هنگام نشستن طراحی شده و از سطح تکیه گاه مناسبی برای قرار گرفتن آرنج ها بهره می برد.

طراحی و کیفیت صندلی کارمندی Rama 901

جنس این دسته ها به همراه چرخ ها و جک به کار رفته در صندلی کارمندی راما Rama K901 از پلاستیک با کیفیت است.

همچنین پایه های صندلی کارمندی چرم راما K901 از جنس فلز می باشد.

صندلی کارمندی راما Rama K901

قسمت جلویی بخش نشیمن صندلی اداری مدل راماRama K901 به صورت شیبدار طراحی شده و باعث قرارگیری راحت پاها بر روی صندلی در هنگام نشستن می شود.

صندلی کارمندی راما Rama K901

اگر ارتفاع صندلی راما K901 برای شما مناسب نیست، می توانید از طریق جک تعبیه شده در قسمت زیر نشیمن این صندلی ارتفاع آن را تنظیم نمایید.

صندلی کارمندی راما Rama K901 برای نشستن به مدت طولانی در طول روز مناسب است و با توجه به ابعاد این صندلی می توان از آن در اتاق های کوچک و با فضای محدود نیز استفاده کرد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با واحد فروش این شرکت به شماره 73027-021 درباره قیمت صندلی چرخ دار کارمندی و نحوه خرید قیمت صندلی گردان کارمندی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

صندلی کارمندی راما Rama K901





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 26 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی