مبل تک نفره سروینا کامپی سیستم CompySystem Servina
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مبل اداری تک نفره سروینا

جنس رویه: چرم
دسته: ثابت
جنس پایه: فلز

معرفی مبل اداری تک نفره کامپی سیستم سروینا

از آنجا که امروزه بیشتر افراد وقت خود را در طی روز در محل کار خود سپری می کنند، مبل اداری و تجهیزات مورد استفاده در محل کار اهمیت بالایی پیدا می کند.

اگر مبلمان شما از نوع با کیفیت و مرغوب باشد، می تواند هم احساس راحتی در هنگام کار را برای شما به ارمغان آورد و هم باعث زیبایی اتاق کار شما شود.

مبل تک نفره سروینا محصول شرکت کامپی سیستم، یکی از مبل های اداری خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار است که برای استفاده در شرکت های خصوصی و دولتی، سازمان های اداری و محیط های تجاری طراحی و عرضه شده است.

معرفی مبل اداری تک نفره کامپی سیستم سروینا

قابلیت ها و کارایی های مبل تک نفره سروینا کامپی سیستم

شرکت کامپی سیستم یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید صندلی و مبلمان اداری به شمار می آید و در ساخت مبل تک نفره اداری سروینا از چرم مرغوب برای روکش و فلز برای پایه ها آن استفاده کرده است.

این موضوع باعث شده تا مبل تک نفره سروینا کامپی سیستم CompySystem Servina برای نشستن های طولانی مدت کاملا مناسب بوده و از میزان راحتی بالایی برخوردار باشد.

مبل تک نفره کامپی سیستم مدل سروینا دارای ابعاد 84 سانتی متر طول، 80 سانتی متر عرض، 83 سانتی متر ارتفاع، 51 سانتی متر ارتفاع تا کف و 54 سانتی متر عمق می باشد و این مبل تک نفره در رنگ بندی متنوع عرضه شده است.

قابلیت ها و کارایی های مبل تک نفره سروینا کامپی سیستم

مبل تک نفره سروینا کامپی سیستم CompySystem Servina

دسته های مبل تک نفره سروینا کامپی سیستم CompySystem Servina دارای طراحی خاصی هستند که جلوه زیبایی به این مبل بخشیده است. این دسته ها که به شکل ثابت طراحی شده اند، از عرض بیشتری در بالای بدنه نسبت به پایین آن برخوردارند و سطح اتکای کاملا مناسبی را برای قرار دادن دست ها بر روی مبل تک نفره چرمی سروینا فراهم می آورند.

مبل تک نفره راحتی سروینا کامپی سیستم از عمق نسبتا زیادی برخوردار بوده که باعث بیشتر شدن حس راحتی در هنگام نشستن بر روی آن می شود. لازم به ذکر است که پشتی مبل تک نفره اداری سروینا نیز به صورت ثابت می باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر و یا تماس با شماره 73027-021 از قیمت و چگونگی خرید مبل تک نفره اداری مطلع شوید.

مبل تک نفره سروینا کامپی سیستم CompySystem Servina





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 25 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی