مبل تختخواب شو سه نفره اسلیپر کامپی سیستم CompySystem Sleeper
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مبل تختخواب شو سه نفره اسلیپر

جنس رویه: چرم
دسته: ندارد
جنس پایه: فلز

معرفی صندلی تختخواب شو کامپی سیستم اسلیپر

استفاده از مبل های تختخواب شو در اتاق های با فضای محدود و کوچک امروزه محبوبیت بالایی پیدا کرده است. این مبل ها قابلیت استفاده در منازل و ادارات را دارا هستند و از آن ها می توان در دکوراسیون های مختلف بهره برد.

مبل تخت خواب شو اسلیپر یکی از انواع مبلمان اداری است که محصول شرکت ایرانی کامپی سیستم می باشد. این مبل تختخواب شو در اندازه های تک نفره و سه نفره روانه بازار شده که در این بخش قصد معرفی صندلی تختخواب شو کامپی سسیستم اسلیپر سه نفره را داریم.

معرفی صندلی تختخواب شو کامپی سیستم اسلیپر

طراحی و کیفیت مبل تختخواب شو اسلیپر کامپی سیستم

مبل تختخواب شو سه نفره اسلیپر کامپی سیستم CompySystem Sleeper از طراحی ساده ای بهره می برد. جنس رویه این مبل تختخواب شو از چرم و جنس پایه های آن از فلز می باشد.

مبل تختخواب شوی اسلیپر کامپی سیستم از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و به راحتی در برابر آسیب هایی مانند پارگی، خراشیدگی و ضربه صدمه نمی بیند.

شرکت کامپی سیستم مبل تخت شو سه نفره اسلیپر را با ابعاد 193 سانتی متر طول، 85 سانتی متر عرض، 87 سانتی متر ارتفاع و 54 سانتی متر عمق ارائه کرده است. در صورت تبدیل مبل اداری به تخت ابعاد آن به 41 سانتی متر ارتفاع، 193 سانتی متر طول و 120 سانتی متر عرض می رسد.

طراحی و کیفیت مبل تختخواب شو اسلیپر کامپی سیستم

مبل تختواب شو سه نفره اسلیپر کامپی سیستم CompySystem Sleeper

مبل تختخواب شو سه نفره اسلیپر کامپی سیستم CompySystem Sleeper را به آسانی می توانید به تخت تبدیل کرده و از آن استفاده کنید. برای این کار کافی است تا پایه های تعبیه شده در قسمت عقب پشتی مبل تختخواب شو اداری اسلیپر را با باز کردن زیپ از آن خارج کنید و سپس پشتی مبل را بخوابانید.

این نحوه استفاده آسان و همچنین دوام و طول عمر بالا، باعث شده تا مبل تختخواب شو کامپی سیستم مدل اسلیپر از کارایی بالایی جهت استفاده کاربران برخوردار باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم را در رابطه با قیمت و نحوه خرید مبل تختخواب شو کسب نمایید.

مبل تختواب شو سه نفره اسلیپر کامپی سیستم CompySystem Sleeper





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 25 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی