صندلی مدیریتی راما Rama M304
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندلی مدیریتی راما M304

رنگ:مشکی، قهوه ای
دسته: ثابت
روکش: پارچه و چرم

معرفی صندلی مدیریتی راما M304

صندلی مدیریتی به نوعی از صندلی گفته می شود که از ابعاد بزرگتر و خصوصاً ارتفاع پشتی بیشتری نسبت به سایر صندلی ها برخوردار بوده و دارای زیر سری پهن باشد.

این صندلی ها از نوع صندلی گردان می باشند و عموماً دارای پایه های متصل به چرخ هستند. یکی از شرکت هایی که در زمینه طراحی و تولید صندلی مدیریتی فعالیت دارد، شرکت ایرانی راما چوب است که سابقه ای طولانی در زمینه تولید تجهیزات و مبلمان اداری دارد.

صندلی مدیریتی راما Rama M304 از جمله محصولات این شرکت محسوب می شود که برای استفاده در اتاق های مدیران و مدیران میانی در شرکت های خصوصی و دولتی، ادارات، کارخانجات، دانشگاه ها، آموزشگاه ها، بیمارستان ها و مراکز و دفاتر دولتی به بازار عرضه شده است.

معرفی صندلی مدیریتی راما M304

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Rama M304

یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب صندلی اداری بخصوص برای کسانی که ساعات زیادی از روز را پشت میز خود در محل کار سپری می کنند، میزان راحتی آن است.

اگر صندلی مورد استفاده شما از طراحی مناسبی برخوردار نباشد، می تواند آسیبی جدی به سلامتی کمر و شانه های شما وارد کند. خوشبختانه صندلی مدیریتی راما M304 از طراحی ارگونومیک و مناسبی بهره می برد.

صندلی اداری راما M304 به قوس انحنای کمر مجهز بوده و در قسمت پایینی نشیمن به صورت شیبدار طراحی شده است. این نوع طراحی باعث جلوگیری از بروز خستگی و ناراحتی در ناحیه پاها، کمر، شانه ها و گردن می شود و می توان بدون احساس خستگی برای مدتی طولانی در طی روز از آن استفاده کرد.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Rama M304

صندلی مدیریتی راما Rama M304

صندلی مدیریتی راما Rama M304 دارای دسته های منحنی شکل است که به صورت ثابت طراحی شده اند.

صندلی چرخ دار راما M304 به جک تنظیم ارتفاع نیز مجهز می باشد. در ساخت صندلی مدیریتی چرمی راما M304 از مواد اولیه با کیفیت ایرانی و ترک استفاده شده است. به این صورت که جنس روکش صندلی از چرم، جنس دسته ها و پایه ها از فلز و جنس جک و چرخ ها از پلاستیک مرغوب می باشد.

شما کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت صندلی مدیریتی و خرید صندلی مدیریتی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده یا با شماره 73027-021 کارشناسان فروش تماس بگیرید.

صندلی مدیریتی راما Rama M304





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 23 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی