پرینتر سه بعدی وینبو Winbo MINI
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سه بعدی MINI

حداکثر اندازه چاپ: 155*155* 205 میلیمتر
ضخامت چاپ: 0.1 تا 0.2  میلیمتر 
مواد فیلامنت: PLA

معرفی پرینتر سه بعدی وینبو MINI

پرینتر سه بعدی وینبو مینی از نمونه های بسیار پر مخاطب این برند است. به همین دلیل، معتقدیم، معرفی پرینتر سه بعدی Winbo MINI به مشتریان، فرصت آشنایی با این محصول زیبا و کاربردی را فراهم می کند.

این برند تلاش کرده تا در محصولات خود از فریم و بدنه تمام آلومینیومی استفاده کند تا علاوه بر زیبایی، استحکام زیادی را به دستگاه بدهد. به همین دلیل بدنه این پرینتر سه بعدی صنعتی نیز از آلومینیومی با ضخامت 6 میلی متر ساخته شده است.

سرعت بالا، دقت و کیفیت ساخت محصول از مهم ترین ویژگی های پرینتر سه بعدی وینبو Winbo MINI بشمار می رود. یکی از بخش های مهم پرینترهای سه بعدی، نازل آنهاست که وظیفه آماده سازی مواد اولیه و ساخت محصول را به عهده دارد.

در این محصول، نازل به گونه ای درون دستگاه نصب شده است که تنها با باز کردن 4 پیچ، می توان به سادگی به نازل دسترسی داشته و آن را تعویض کرد.

معرفی پرینتر سه بعدی وینبو MINI

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Winbo MINI

موضوع خنک کنندگی در این پرینترها اهمیت ویژه ای دارد، به همین منظور، این 3D printer از نسخه بروز شده و جدید سیستم خنک کنندگی بهره می برد.

در این سیستم از فن های 4010 استفاده شده است که ناحیه بیشتری خنک شده و سرعت خنک شدن نیز بالاتر رفته است که همه این موارد به پرینت بهتر و روان تری کمک می کند.

ماده اولیه به کارگرفته شده در پرینتر سه بعدی وینبو Winbo MINI، در این پرینتر ازرشته های سازگار( فلامینت) PLA است.

کنترل کردن پرینتر سه بعدی مینی به سادگی چرخش دکمه و کلیک کردن بر روی آن است و هیچ مهارت خاصی نیاز ندارد. فیدر این دستگاه و طراحی فاصله فیدر تا نازل، پرینتری با کیفیت را تداعی می کند و همچنین استپر موتور این پرینتر سه بعدی به علت دقیق بودن و عمر بالا، از بهترین نمونه های بازار محسوب می شود.

پرینتر سه بعدی مدل  Winbo MINI، یک پرینتر قابل حمل، و جمع و جور و مورد علاقه کاربران است که دارای محیط ساخت به مساحت 155*155*205 میلیمتر می باشد  که می توانید برای چاپ قطعه مورد نظرتان در اندازه مشخص، کوچک یا بزرگ از آن استفاده کنید.

برای یافتن پاسخ سوالاتی از قبیل پرینتر سه بعدی چیست و همچنین پرینتر سه بعدی چگونه کار می کند می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Winbo MINI

پرینتر سه بعدی وینبو Winbo MINI

بالا ترین کیفیت پرینت با ضخامت لایه های 0.06 میلی متراست. تفاوت اصلی پرینترها در سرعت پرینت آنهاست که در این نمونه، سرعت 40 تا 120 میلی متر برثانیه، در مدت زمان های طولانی تست شده و نتیجه این تست عالی بوده است.

اکسترودر پرینتر سه بعدی مینی وینبو دارای قابلیت یک نازل به قطر 0.4 میلیمتر است و دمای نازل بین 0 تا 240 سانتی گراد، که با استفاده از تست های متوالی و بلندمدت به گونه ای طراحی شده است که کمترین میزان گرفتگی نازل و یا نشت مواد در آن وجود نداشته باشد. بدنه پرینتر 3 بعدی Winbo MINI از آکریلیک وارداتی ساخته شده است. پرینتر سه بعدی وینبو وضوح و دقت بالایی در حد 60 میکرون دارد.

در این سایت می توانید از قیمت پرینتر سه بعدی اطلاعاتی پیدا کنید و همچنین کاربرانی که به واسطه شغل شان نیاز به پرینتر دارند می توانند از طریق سایت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم را کسب کرده و خریداری نمایند.

پرینتر سه بعدی وینبو Winbo MINI





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 10 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی