گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y3 Prime 2018
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل هوآوی Y3 Prime 2018  

رنگ : طلایی، سفید و خاکستری
حافظه داخلی: 8 گیگابایت
RAM: یک گیگابایت
نوع باتری: باتری لیتیوم یون با ظرفیت 2280 میلی‌ آمپر ساعت
پردازنده: Quad-Core 
سایز صفحه نمایش: 5.00 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی Y3 Prime 2018 

این گوشی هوشمند سری Y3 هواوی با نمایشگر بزرگ 5 اینچی با طراحی چشمگیر و اشغال کمترین فضا، به شما احساسی خواهد داد که انگار یک پنجره به سوی دنیایی دیگر را در دستانتان گرفته اید.

موبایل هواویY3 Prime 2018  یک گوشی میان رده و اقتصادی شرکت هواوی محسوب می شود که مشخصات سخت افزاری این گوشی مناسب برای انجام کارهای روزمره کاربران می باشد.

همچنین این مدل در رنگ های خاکستری ، سفید و طلایی  تولید و عرضه شده اند که این امکان را به کاربران میدهد که متناسب با سلیقه خود رنگ را انتخاب کنند.

معرفی گوشی موبایل هواوی Y3 Prime 2018

در ادامه معرفی گوشی موبایل هواویY3 Prime 2018  باید بگوییم که از موبایل های قیمت مناسب برند هواوی است که با عملکرد و کیفیت مناسب خود باعث شد که این گوشی چینی خیلی زود توجه علاقه مندان به گوشی موبایل ارزان قیمت را جلب کند.

موبایل هواوی Y3 Prime 2018  از گوشی های دوسیم کارته می باشد این سیم کارت های با سایز میکرو خود از شبکه های 4G/3G/2G  پشتیبانی می کند.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Y3 Prime 2018 

 طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Y3 Prime 2018 DRA-LX2 نظر گرفته برای آن تا حدودی شبیه به سایر گوشی های هواوی در این میزان رده قیمتی است و به عبارت دیگر معمولی است. 

بدنه گوشی موبایل هواوی وای 3 پرایم کاملا از جنس پلاستیک ساخته شده و یک پارچه است بدین معنا که امکان جداسازی درب پشت دستگاه و دسترسی به باتری امکان پذیر نمی باشد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Y3 Prime 2018

هیچ گونه دکمه فیزیکی در زیر صفحه نمایش این گوشی زیبای هواوی مشاهده نخواهید کرد طراح آن تنها به آوردن آرم Huawei بسنده کرده است.

ابعاد این گوشی موبایل 145.1 *73.7 * 9.5 میلی متر با وزن 175 گرم گزارش شده است که به راحتی در دست جای می گیرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Y3 Prime 2018

 در موبایل وای 3 پرایم 2018 از پانل نمایش 5 ابنچی LCD IPS استفاده کرده است که دلیل این انتخاب را می توان بهره مندی از قابلیت تصاویر اچ دی پلاس دانست.

صفحه گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y3 Prime 2018 اگرچه بدون حاشیه نیست اما چیزی حدود 64.4 از کل مساحت پنل را در اختیار دارد که در بین گوشی های میان رده مقادیر قابل قبولی است.

رزولوشن صفحه نمایش این گوشی چینی 480*854 پیکسل می باشد که نسبت تصویر در این گوشی 16:9 است این میزان وضوح تصویر می تواند تصاویری با کیفیت بالا به معرض نمایش میگذارد.

گوشی هواوی Y3 Prime 2018 دارای یک دوربین عقب بزرگ 8 مگاپیکسلی بوده که توجه هر ببیننده ای را به خود جلب می کند که مجهز به قابلیت پردازش HDR پس از گرفتن عکس می باشد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Y3 Prime 2018

علاوه بر این موبایل با یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی با فلاش Selfie Toning، شما را قادر به گرفتن عکس های سلفی دیدنی در نور کم می کند.

شرکت هواوی برای گوشی  Y3 Prime 2018 یک چراغ فلش LED FVHD در دوربین اصلی بهره برده است که کیفیت عملکردی دوربین را بالا می برد.

لازم به ذکر است که دوربین این گوشی از ضبط ویدیو HD با فریم 30 تصویر در هر ثانیه پشتیبانی به عمل می آورد.

می توان به این نکته اشاره کرد که که حالت Eye Comfort گوشی هواوی Y3 Prime 2018 به طور خودکار بیشتر نور آبی را فیلتر می کند و از شدت آن بر روی چشمان شما در زمان استفاده می کاهد.

در نهایت می توان گفت ک کیفیت دوربین اصلی این گوشی هواووی متناسب با توجه به قیمت دستگاه مناسب است. بنابراین دوربین اصلی با کیفت بالا یکی از نقاط مثبت  گوشی Huawei Y3 2017 محسوب می شود.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل HUAWEI Y3 Prime 2018

درباره ی سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل HUAWEI Y3 Prime 2018 باید بگوییم که سیستم عامل  پیش فرض اندروید به نسخه ی 8.1 اوریو است از ویژگی های این سیستم عامل  می توان به قابلیت استفاده از سویس های شبکه اجتماعی،  پشتیبانی از زبان فارسی و سویس های گوگل اشاره کرد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل HUAWEI Y3 Prime 2018

 این گوشی موبایل اندرویدی، از یک باتری لیتیوم یون با ظرفیت 2280 میلی آمپر بر ساعت تغذیه می کند باتری گوشی در حالت معمولی توانایی نگهداری یک روز شارژ را دارد که شارژدهی نسبتا خوبی در اختیار کاربران می گذارد.

در موبایل Y3 Prime 2018 پردازنده ی 4 هسته ای Mediatek MT6737M است که چهار هسته پردازشگر مرکزی از مدل Cortex-A7  هستند که با سرعت فرکانس 1.1GHz می توان گفت از قدرت پردازش مطلوبی برخوردار می باشد.

قابیلت های گوشی موبایل هواوی Y3 Prime 2018

از دیگر قابیلت های گوشی موبایل هواوی Y3 Prime 2018 رم 1 گیگابایتی است که فضای ذخیره تعبیه شده برای گوشی موبایل هواوی وای 3 پرایم 8 گیگابایت است.

قابیلت های گوشی موبایل هواوی Y3 Prime 2018

لازم به ذکر است که دستگاه از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی به عمل می‌آورد و با نصب رم میکرو اس دی می‌توان فضای ذخیره سازی آن را تا سقف 128 گیگابایت افزایش داد.

گزینه قابل اتصال موبایل هوآوی Y3 Prime شامل ، بلوتوث، 3G و 4G می باشد.

گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y3 Prime 2018

این محصول برای مشاهده ی فایل های ویدئویی و تصاویر هم از نظر بلندی صدا و هم از نظر وضوح تصویر از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد.

هم چنین ازگوشی هواوی Y3 Prime انتظار اجرای بازی های سنگین را نداشته باشید این گوشی توانایی زیادی برای نصب و اجرای اپلیکیشن ها سنگین ندارد و به انجام کار های روزانه بسنده کنید.

گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y3 Prime 2018 DRA-LX2 – رنگ طلایی

در مجموع سه نقطه قوت طراحی خوب و قابل قبول ، دوربین اصلی مناسب و قیمت مقرون به صرفه از نکات مثبت این گوشی می باشند.

در یک کلام می توان گفت Y3 Prime 2018 یک گوشی میان رده بسیار خوب می باشد که از سیستم عامل و دوربینی فوق العاده بهره می برد.

گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y3 Prime 2018 DRA-LX2 – رنگ طلایی





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 9 خرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی